מודיעין מתחדשת: פלטפורמת שירות דיגיטלית לבעלי העסקים בעיר

שיפור חוויית השירות לעסקים המקומיים

בימים אלה, משיקה העירייה פלטפורמת שירות מתקדמת עבור בעלי העסקים הפועלים בעיר.

הפלטפורמה מציעה לבעלי העסקים שימוש מקוון וידידותי במחשב ובנייד, בכל הנוגע לבקשות עבור היתרי רישוי להוצאה סחורה, חפצים, כיסאות, שולחנות ועוד. בכך משתדרג השירות באופן משמעותי ומחליף את הצורך בהגעה פיזית למשרדי העירייה ומילוי טפסים באופן ידני.

פלטפורמה זו מתממשקת עם תוכנת ניהול משימות ופרויקטים מתקדמת, שהשיקה העירייה לא מכבר באגפי העירייה, המאפשרת ניהול, מעקב, בקרה וזיכרון ארגוני באופן דיגיטלי. כך למשל, מתקבלות התראות בזמן אמת על שלבי הביצוע כמו גם פיקוח על עמידה בלוח הזמנים. בסופו של תהליך, מופק ההיתר באופן דיגיטלי ונשלח לבעל העסק ישירות למייל.

שיפור חוויית השירות לבעלי העסקים, אותו מובילים מינהל שפ"ע ואגף אסטרטגיה, הוא נדבך נוסף בתהליך מעמיק פנים ארגוני רוחבי של העירייה, זאת במטרה לשפר את השירות מול התושבים והעסקים ולא פחות מכך, בממשק היומיומי בעבודה בין אגפי העירייה.

ראש העיר, חיים ביבס: "אנו רואים חשיבות רבה בשיפור השירות גם לבעלי העסקים המקומיים שלנו. במסגרת מכלול שדרוגים ופיתוחים טכנולוגיים שאנו מבצעים בעבודת אגפי העירייה ובממשקים מול התושבים ובעלי עסקים, הרחבנו את השירות שכל כך משמעותי עבור העסקים בעיר, ייעלנו וקיצרנו הליכים. השדרוג נעשה במסגרת מודל עיר חכמה שאנחנו מפתחים בשנים האחרונות, שנועד לייעל את השירות תוך שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות."

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל"ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן