מודיעין מכבים רעות: גיוס גדוד מילואים לשמירה על העיר

בימים אלה, מקים צה"ל את אוגדת דוד שיעבוד בשעת חירום בתיאום מלא עם אגף הביטחון בעירייה ויהווה נדבך משמעותי נוסף, באבטחת העיר.

גיוס גדוד מילואים לשמירה על העיר והסביבה

חלק קריטי בלקחי מלחמת 7 באוקטובר והאתגרים שעוד צפויים לנו, הוא ללא ספק, הצורך החשוב בחיזוק הביטחון ביישובים.

בימים אלה, מקים צה"ל את אוגדת דוד, שתפקידה יהיה לתת מענה באירועים מתפרצים בחירום, כלומר אירועים ביטחוניים שקורים בטווח הזמן המיידי ביישובים. האוגדה מורכבת מחטיבות וגדודים שבהם אנשי מילואים לוחמים, מפקדים וקצינים מהמערך הלוחם, שקיבלו פטור משירות מילואים (שאינו רפואי) או כאלו שעברו את הגיל לשירות מילואים, ומעוניינים לחזור לשירות.

העיר מודיעין מכבים רעות, תהיה האזור המרכזי של אחת האוגדות שתוקם, אשר תיתן מענה בטחוני לעיר וליישובים הסמוכים. כך שישנה עדיפות לגיוס של תושבי העיר, כאשר בתחילת שנת 2025, יבוצע אימון הקמה, ולוחמי הגדוד יצויידו בנשקים וציוד על מנת שיהיו ערוכים ומוכנים לכל תרחיש של הקפצה ביישוב ובאזור.

הגדוד יעבוד בשעת חירום בתיאום מלא עם אגף הביטחון בעירייה ויהווה נדבך משמעותי נוסף, באבטחת העיר. בכך יהווה תוספת נכבדה וחשובה לאמצעים הטכנולוגיים הפרוסים בגדר ומשמשים את המוקד הרואה של העירייה, הכוח הצבאי הנמצא בקו התפר, כיתות הכוננות, סיירי הביטחון והשיטור העירוני.

ליצירת קשר לחצו כאן

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן