מודיעין: התחבורה הציבורית מתחדשת

שיפור משמעותי בקווי האוטובוסים בעיר – קווי נסיעה חדשים לשכונות נופים

שיפור משמעותי בקווי האוטובוסים בעיר – קווי נסיעה חדשים לשכונות נופים, ציפורים ומורשת  מאמצי העירייה נושאים פרי. בפגישה שהתקיימה השבוע בין ראש העיר, חיים ביבס ומנכ”ל משרד התחבורה הוחלט על צעדים נוספים משמעותיים לשיפור קווי התחבורה הציבורית בעיר, אשר יהוו בשורה חשובה עבור תושבים רבים.

במסגרת השיפור התחבורתי ייחנך כבר ב-1.8.23 קו 57, שיהווה קו מהיר לשכונות נופים וציפורים עם תדירות נסיעות גבוהה בימי ראשון עד שישי ומוצ”ש. בנוסף ולא פחות חשוב מכך, ישמש הקו כמסלול מהיר ויעיל לנוסעים למרכז עינב. מסלולו של הקו החדש יתחיל בחניון הדרומי של רכבת פאתי מודיעין, ליד גשר הולכי הרגל (יש לשים לב שזה לא בתחנה הסמוכה לתחנת הרכבת), דרך מרכז עינב, שכונת נופים וציפורים, דרך שדרות החשמונאים לכיוון בניין העירייה, כאשר תחנתו הסופית בעירוני א’. 

קו זה יתגבר את הקו הקיים 56 שהינו קו ארוך יותר, ויחד הם יספקו תחבורה ציבורית יעילה ואיכותית יותר לשכונות נופים וציפורים ומרכז עינב. קו 56 יפעל בתדירות משולבת עם קו 57 כאשר תחנות הסיום והמוצא יהיו בחניון הדרומי ליד גשר הולכי הרגל של תחנת רכבת פאתי מודיעין, ובכיוון השני – בדם המכבים. בעירייה מדגישים כי קו 56 ימשיך לשרת את תלמידי בתי הספר “משואת נריה” ואולפנת אורות מודיעין בשעות העומס בבוקר ובצהריים.

בנוסף, החל מ-1.9.23 מתוכנן להתחיל לפעול קו חדש 52, אשר יהיה קו מעגלי לשכונת מורשת, שייסע בתדירות של שתי נסיעות בשעה. קו זה ייצא מבניין העירייה לכיוון כיכר התחבורה, עמק זבולון, רחוב פז, עמק חפר ולאורך רחוב גולדה מאיר במורשת ובחזרה.

גם בפארק הטכנולוגי יחול שיפור משמעותי עם קו חדש, שיצטרף לקו הקיים 55 אשר יחבר את הפארק הטכנולוגי עם תחנת הרכבת פאתי מודיעין, עבור העובדים בפארק בשעות הבוקר והצהריים. קו זה מתוכנן לפעול החל מ-1.11.23. קו זה יסונכרן עם שעות הפעילות של הרכבת.

עוד נמסר מהעירייה כי חלק ניכר מקווי האוטובוסים העירוניים אשר דוללו על ידי משרד התחבורה בקיץ שעבר, יוחזרו כבר בימים הקרובים החל מ-1.8.23. מדובר על קווים 50, 51 ו-58 אשר נוסעים בשכונות העיר. 

התחבורה הציבורית המתחדשת היא כאמור תוצר של מאמציה של העירייה ליצור התייעלות ושיפור משמעותי בתחבורה הציבורית, בין היתר, בשכונות נופים, ציפורים, מורשת והפארק הטכנולוגי, על ידי ניתוח נתונים ופניות על פי צרכי התושבים בשטח. אלו הובאו לידי ביטוי כזכור בעתירה שהגישה העירייה כנגד משרד התחבורה וחברת “קווים” וכן, בפגישות שעורכת העירייה עם משרד התחבורה.

לוח הזמנים העדכני מתפרסם באתר חברת “קווים” – www.kavim-t.com ובמוקד קווים 2060*. 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן