מה קרה בגבעה הצרפתית?

הגבעה הצרפתית: מתנדב ידידים שחזר מהבסיס, חילץ בשלום תינוקת שננעלה בשגגה ברכב • "אמרתי לאשתי שאני מתעכב עוד כמה דקות בהגעה הביתה"

היום (ראשון) התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב החיל בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים.

יעל מכלוף, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה במוקד, לקחה פרטים והזעיקה סיוע. ישראל דדון, מתנדב צוות צפון ירושלים שעשה דרכו הביתה מהבסיס בו הוא משרת, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו פתח ישראל את הרכב וחילץ את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ישראל מספר: "הייתי בדרך הביתה מיום עמוס בבסיס בו אני משרת. כשהייתי ממש קרוב התקבלה הקריאה על התינוקת שננעלה, אז עדכנתי את אשתי שאני מתעכב עוד כמה דקות בהגעה הביתה. האמא הוציאה את התינוקת מהגן, הניחה אותה בכסא והשאירה את המפתח על המושב. כשסגרה את הדלת הרכב ננעל. פתיחת הדלת היתה מאתגרת ולכן החלטתי לשלוף את המפתח. ואכן, שלפתי אותו, פתחתי את הרכב והאמא התרגשה להוציא את התינוקת. היא הודתה לי מאוד ובירכה אותי בכל הברכות. שימח אותי מאוד שאחרי יום כזה עמוס הצלחתי לסייע בדבר נוסף וחשוב".

אמש: פעוטה ננעלה בשכונת קרית יובל שבירושלים

אילנה גרוסמן, המוקדית שענתה לשיחה, לקחה פרטים והזעיקה סיוע. רון ניזרי, דוד ימיני ושמחה קסלר, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

רון מספר: "הייתי בדרכי לאירוע שגרה של תקלה ברכב כשקיבלתי את קריאת החירום. שיניתי מיד את המסלול ופניתי לכיוון מיקומו של הרכב הנעול. בשיתוף פעולה עם המתנדבים הנוספים פעלנו לפתיחת הרכב. מדובר היה ברכב שפתיחתו מורכבת, אך בכוחות משותפים וביצירתיות הצלחנו לפתוח את הדלת ולחלץ את הפעוטה כששלומה טוב.
ההורים המאושרים הודו לנו ולארגון על העשיה והתושיה".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד ושלא לתת אותו בידי הילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן