מה קורה ברחוב שוהם בבאר יעקב?

מעצמת חינוך בבאר יעקב – תלמידי כיתות ה-ו החלו ללמוד במגמת סייבר. איפה? במרכז החדשנות שמשופץ בימים אלו ברחוב שוהם בעיר. כל הפרטים וצילומים בלעדיים מבפנים >>

מתחם גני הילדים ברחוב שוהם בבאר יעקב עובר בימים אלו שיפוץ נרחב – מה שמסקרן כל תושב שני בעיר, שכבר זכתה לכינוי “עיר העתיד של ישראל”.

השלט שבחזית שופך אור על המתרחש במקום: מרכז חדשנות ייחודי שמשתרע על פני שטח של כ-500 מ”ר. ובמילים אחרות: באר יעקב ממשיכה לצמוח כמעצמת חינוך ומובילה מגמת סייבר שאין כדוגמתה בישראל. אנשי המקצוע במקום מספרים על מתחם עתידני שיהווה מודל לחיקוי עבור ערים אחרות. המטרה: להמשיך לתת דגש על חינוך הילדים בבאר יעקב – כבר מגילאי הגן  ועד כיתה י”ב. ומה זה אומר? כולם ילמדו סייבר, נוירופדגוגיה – שילוב של חינוך ומוח ויקודמו יוזמות חדשניות פורצות דרך.

במילים אחרות? באר יעקב תשלב בין חינוך והייטק – מתוך כוונה לשלוח כמה שיותר מילדי באר יעקב ליחידת 8200 – השייכת לאגף המודיעין של צה”ל.

ומה בנוגע לשיפוץ? לדברי משה בן דוד, ממשרד האדריכלות בן-דוד קאסוטו אדריכלות לילדים ונוער, “התכנון האדריכלי של המרכז לסייבר וחדשנות מייצר לתלמידי באר יעקב מרחב למידה משוכלל, תוך שימוש במודלי תכנון התומכים בפדגוגיה אשר פותחו במשרדנו, בהתאם לבקשתו של ראש העיר ניסים גוזלן המלווה את הפרויקט – ובכך הוא מציע חווית לימוד עדכנית המתאימה לצורכי הלמידה של התלמיד במאה ה-21. העיצוב עושה שימוש בחומרים לא שגרתיים למבני חינוך במטרה להעצים את החוויה ואת הרוח המיוחדת של המקום. בתהליך התכנון נעשה שימוש בתוכנות תלת מימד וכן בתוכנות בינה מלאכותית.

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

להלן צילומים מתוך הישפוצים שנעשים במתחם, שווה הצצה >>

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן