מה עשו שלושת הטנורים בלשכת ראש העיר אשדוד?

ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי אירח בלשכתו משלחת מכובדת מהעיר יאשי, עיר תאומה מרומניה. המשלחת כללה שלושה זמרי טנור מפורסמים אשר יופיעו באשדוד ואת מר משה גרופר – אשדודי החי ביאשי ומשמש כאיש קשר בין הערים.

לאופרה הלאומית של יאשי, העיר התאומה שלנו, יצאו מוניטין בכל העולם ובאירופה הם זוכים למלא אולמות בערי הבירה ובערים החשובות והגדולות של היבשת. לאחרונה הם הופיעו בערים מרכזיות ביוון ובאיטליה ובארון הגביעים של האופרה מונחים לא מעט פרסים, אותות ותעודות הוקרה. האופרה הגיעה עתה לישראל להשתתף בפסטיבל בינלאומי, וניצלה זאת לביקור באשדוד – העיר התאומה של יאשי, כדי להביע את תמיכתם בישראל ובעירנו אשדוד.

ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי דאג לארח בלשכתו את נציגי האופרה שכללה את שלושת הטנורים של האופרה ואת חברנו היקר משה גרופר, אשדודי שעושה חיל ביאשי ומשמש כאיש קשר בין הערים. במהלך הפגישה, שהייתה עם גוון תרבותי ומיוחדת במינה, ביקש ראש העיר להביע תודה בשם תושבי אשדוד ומועצת העיר לעם הרומני ולתושבי יאשי, על גילוי התמיכה והסולידריות עם ישראל ועל פעילותה של רומניה באו”ם למען ישראל.

בפוסט הערכה שהעלה ראש העיר, מתאר ד”ר לסרי את המפגש כאירוע תרבותי של הרמוניה, אחדות ותקווה, ומשבח את המשלחת על בחירתה לבוא ולהופיע בישראל בימים אלה של מלחמה. “בתחילת הפגישה ציינתי בפני המכובדים בראשותו שלApreotesei Andrea , את הערכתנו לתמיכה והסולידריות של רומניה יאשי למען ישראל באום, באיחוד האירופי ועוד” אומר ד”ר לסרי ומציין כי “ביקשתי להעביר את תודתי האישית לראש העיר של יאשי, אינג’ מיחאי קיריקא, על תמיכתו ודאגתו לשלומה של ישראל ואשדוד“.

לבד מההופעה המרכזית שהאופרה תקיים בישראל, שלושת הטנורים הופיעו עם התזמורת הקאמרית של אשדוד. “היה זה רגע מרגש ומלא גאווה לכולנו” אמר ראש העיר והזכיר כי “התזמורת האנדלוסית המדהימה שלנו הופיעה בעיר יאשי ברומניה בשנת 2021, והביאה כבוד רב לאשדוד“.

לפיתוח וטיפוח קשרי הידידות בין ערים תאומות יש חשיבות רבה ביחסים בין העמים, והוכח לא אחת כי לקשרים אלה יש משמעות בזירה הגלובלית, במיוחד בתחומי הדיפלומטיה והפוליטיקה העולמית. האירוח הזה בלשכת ראש העיר הוא דוגמה לחיזוק הקשרים עם עירנו התאומה ותזכורת לחיבור התרבותי העמוק בין אשדוד ליאשי, והוכחה לכך היא ההתייצבות החד משמעית של העם הרומני לימין ישראל.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן