מה עשה ליברמן באשדוד?

ליברמן: “באנו להגיד: אשדוד לא תהיה טהראן. לא תהיה פה משטרת צניעות ולא תהיה פה הדרת נשים”

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, עלה לקו 68 של חברת אפיקים באשדוד, לאחר המקרה בו סורבה הילה פלג לעלות עליו בשל היותה אישה:

״אחרי המקרה המזעזע שלא נתנו להילה לעלות לאוטובוס הזה, וגם אחרי הכל, נתנו להן לשבת מאחור, באנו להגיד: אשדוד לא תהיה טהראן. לא תהיה פה משטרת צניעות ולא תהיה פה הדרת נשים. אנחנו רוצים מדינה ציונית, חופשית, ליברלית, יהודית, כמו שהרצל רצה ולא כמו שהחרדים רוצים. זאת תהיה מדינה ציונית ליברלית, אנחנו מכבדים את כולם ״חיה ותן לחיות״.

לא רוצים לכפות את אורח החיים שלנו על אף אחד, ואני לא מוכן שמישהו ינסה לכפות את אורח החיים שלו על הציבור החילוני”, הוסיף ליברמן.

ד”ר אלי לחמני המועמד לראשות העיר אשדוד: “אני בוש ונכלם שגם בשנת 2023 הדרת נשים עדיין קיימת במרחב הציבורי.

יש לפעול בכל תוקף כנגד השפלתן של נשים שהן שוות ערך לכל אזרח במדינה. אי מתן זכות לשימוש בתחבורה הציבורית הינו בניגוד לחוקי היסוד של מדינת ישראל. אני מוקיע את התופעה ומבקש כי הגופים הרלוונטיים יטפלו ביד קשה על מנת למגרה לחלוטין”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן