מה יעשה משפיען הפודי האהוב בישראל באייסמול באילת?

משפיען הפודי האהוב ביותר בישראל, גל זהבי, מגיע לקניון האייס מול לפנק אתכם ולשתף אתכם בעמדות גיימינג מתקדמות המורכבות ממסכי גיימינג ומכשירי Galaxy Fold 5. לא תקפצו?

לאורך כל שבוע חול המועד, תושבי אילת והנופשים באילת יזכו לחופשה טעימה במיוחד, כאשר משפיען הפודי גל זהבי יגיע להכין בקניון אייסמול את הקינוחים הכי אהובים יחד עם הקהל הרחב.

במסגרת הפעילות של סמסונג באילת, גל זהבי ומשתתפים נוספים יכינו בביתן סמסונג בקניון את הקינוחים האהובים ב-“Dinner Show”, זאת באמצעות שימוש באפליקציית SmartThings המחברת בין כלל מכשירי הבית והמובייל של סמסונג. מדי שעה עגולה גל יעלה עם משפיעני אוכל נוספים ויציג את אופן הכנת הקינוח בדרכו ההומוריסטית והייחודית, כאשר בסיומו של המופע כל באי הביתן יזכו לטעום מהקינוח.

ובזמן שההורים יתרכזו באופן הכנת הקינוחים, הילדים יזכו ליהנות מעמדות גיימינג מתקדמות המורכבות ממסכי גיימינג ומכשירי Galaxy Fold 5, כאשר בין מופע למופע יעברו נציגים מטעם סמסונג שיענו לשאלות וידגימו שימוש במכשירים השונים.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: יחצ, רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן