מה ההישגים בציוני הבגרות בלוד?

משרד החינוך פרסם את תוצאות ציוני הבגרויות של תלמידי התיכונים לשנת 2021 ובהם נחשפים הנתונים מהתיכונים בלוד, אשר תלמידיהם שקדו על לימודים והשיגו ציונים מעולים ואיכותיים מהמדד הארצי

משרד החינוך פרסם את תוצאות ציוני הבגרויות של תלמידי התיכונים לשנת 2021 ובהם נחשפים הנתונים מהתיכונים בלוד, אשר תלמידיהם שקדו על לימודים והשיגו ציונים מעולים ואיכותיים מהמדד הארצי. 

ובכך למשל, 120 התלמידים שנבחנו על 5 יחידות במתמטיקה קיבלו ציון ממוצע של 88.27%, בעוד הציון הממוצע הארצי עומד על 84.53% בלבד. כמו-כן, גם בתוצאות המבחן על 5 יחידות באנגלית, הציון הממוצע של 356 תלמידים בלוד הינו 88.52%, כאשר הציון הממוצע הארצי עומד על 87.75% בלבד.  לצד זאת, ניתן לראות את המגמה החיובית והעולה בתוצאות המבחן ב-5 יחידות בעברית עבור תלמידי תיכון הערבי, שהשיגו ציון ממוצע של כ-84% עלייה משנה קודמת והישג מרשים לעומת ערים אחרות שנבחנו במבחן זהה. 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך  יוסי הרוש: “מי שזורע קוצר ואנו בעיריית לוד עמלים כל השנה בכדי שלתלמידים תהיה מערכת חינוך טובה ואיכותית ואלו התוצאות המשמחות”.  

ראש העיר לוד  עו”ד יאיר רביבו: “הציונים שתלמידי לוד השיגו מצביעים על מגמת עלייה בזכות ההשקדה הגדולה, ההשקעה של מערכת החינוך העירונית בהובלת אגף החינוך ובשיתוף פעולה עם צוותי החינוך והנהלות בתי הספר והתיכונים וכמובן ההורים. הציונים האיכותיים והיחס שלהם בממוצע הארצי  הם תעודת כבוד לעיר לוד ששמה בראש הרשימה את החינוך של ילדיה. מברך את בוגרי התיכונים שימשיכו לעשות חיל ולשגשג בדרכם קדימה”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן