מדליות רבות לאשדוד באליפות ישראל בג’ודו

המאמן לאון בקרמן: “רגע מרגש מבחינתי היה לעמוד מהצד כשמכריזים על אלופי ישראל ובשלושת פודיומוים עולים הילדים שבאו אליי – אחד עם חוסר ביטחון, השני עם חוסר חברים, השלישי עם חוסר במשמעת”

כבוד ענק לעיר אשדוד מגיע מכיוונם של חניכי הג’ודו באימפריה של לאון בקרמן מהמרכז למצוינות בג׳ודו הממוקם ברובע ט”ו – שזכו במדליות רבות באליפות ישראל בג’ודו.

ואלו הם האלופים:

מקום 1
נועם מני – בי”ס צפרירים
אלון אוחנונה – בי”ס שחקים
עידן לייקין- בי”ס רימונים
מרזוק אורי-בי”ס רימונים
איתי קוניוך – בי”ס רתמים
וסילבסקי מיכאל – בי”ס רתמים

מקום 2-
כסלמן אורי – בי”ס שירת הים
לוגסי יונתן – בי”ס שירת הים

פרץ איתי – תיכון מקיף ט’
שי אייזנשטיין – בי”ס אילן רמון גן יבנה
אדם גייקר – בי”ס רתמים
גבריאל בונדרין -בי”ס שירת הים

“רגע מרגש מבחינתי היה לעמוד מהצד כשמכריזים על אלופי ישראל ובשלושת פודיומוים עולים הילדים שבאו אליי – אחד עם חוסר ביטחון, השני עם חוסר חברים, השלישי עם חוסר במשמעת. כל אחד אסף מזר הפרחים כל מיני ערכים והגיע למצוינות הזאת וזכה באליפות ישראל. אצלנו לפני הכל – ערכים, נימוס, אומץ לב, יושר, כבוד עצמי, צניעות, שליטה עצמית, והידידות המרשימה ביניהם”, אמר לאון, המאמן המנצח.

“ילדים מגיעים לחוג ואולי רוצים לחפש כוח וביטחון ופתאום מוצאים חברים אמיתיים לחיים, אחד מפיל את השני ומצד שני אחד שומר על השני, כי עוד דקה השני יעשה לו את אותו הדבר. המטרה שלנו היא לקבץ את כל ילדי העיר שרוצים משהו מעבר לחוג, מועדון ספורט אמיתי ששואף למצוינות במגוון רחב של תכונות – פיזיות, מנטאליות וחברתיות.

לאון בקרמן הוא ספורטאי, ג’ודוקאי מנוסה ומאמן מוכשר. במהלך שנותיו המרהיבות בספורט, הוא זכה באליפות ישראל שמונה פעמים בין השנים 1992-2000, זכה באליפות אירופה, השתתף באולימפיאדה העולמית לנוער, והגיע למקום החמישי בעולם. בנוסף, הוא זכה בטורנירים בינלאומיים מרשימים בכל העולם, פריז, גרמניה, איטליה ועוד.

לאון פתח את מרכז המצוינות לג’ודו עם מטרה לטפח ספורטאים צעירים ולהכווין אותם להצלחה. המרכז מציע תוכניות אימונים מותאמות אישית לכל תלמיד, ומספק תמיכה מקצועית בכל שלב, כולל ייעוץ תזונתי ופסיכולוגי. לדבריו, “המרכז הוקם בתמיכתו של מנכ”ל רשות הספורט יורם אסרף. הודות לתמיכתו הבלתי מתפשרת ומלאת אמונה אנחנו פועלים ונמשיך להעניק לילדי העיר את המסגרת הספורטיבית המיטבית”.

אביו של האלוף, עו”ד טל אוחנה, ציין ברשומה מרגשת בפייסבוק: “אלון אלוף ישראל בג’ודו”.

לאחר מכן כתב לבנו: “מסע שהתחיל לפני חמש שנים והביא עמו ארבעה אימונים בשבוע, כאב, קושי, פציעות, מחנות אימונים, נסיעות לתחרויות (וזו רק ההתחלה), יציאה בקור, בחום, בגשם, הקרבה וויתור של עשרות ימי הולדת של חבריך, מסיבות וימי כייף או סתם “שעות מסך” על הספה מהם נהנים ילדים בגילך.

הכל נעשה כשכולך חדור מטרה עם אישיות והתמדה של גבר כפול מגילך וכל זה מתנקז לרגע אחד בו מודיע הכרוז “אלון אוחנונה אלוף ישראל”. הלב מתפוצץ מגאווה. יגעת ומצאת, תאמין. תודה ענקית למאמן ג’ודו עם לאון-מרכז למצויינות בג’ודו אשדוד על שנים של מקצועיות, רצינות, חינוך לערכים ולב מלא שנתת לכל הילדים ולאלון בפרט. בלעדיך זה לא היה קורה”.
 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

הרשמה לשנת הלימודים 2024 בעיצומה!!! להמלצות ההורים, גלריות, לפרטים והרשמה לחצו כאן

צפו בסרטון >>

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן