מאור קזלקופי, לוחם MMA הקים את האקדמיה לאומנויות לחימה בגדרה – לילדים מגיל 4!!!

האקדמיה לאומנויות לחימה הוקמה ע”י מאור קזלקופי, לוחם MMA מנוסה ובוגר נבחרת ישראל, חגורה שחורה בקראטה, מקום 3 בגביע העולם בקראטה, מקום 7 באליפות העולם בג’יו ג’יטסו ברזילאי, במטרה להנגיש את עולם אמנויות הלחימה – על שלל הערכים והיתרונות שלו – לתושבי גדרה. הפעילות לילדים מגיל 4 – בנים או בנות בקבוצות נפרדות!

האקדמיה לאומנויות לחימה מציעה לכם מגוון מסלולים מלאי עניין וערכים:
– איגרוף תאילנדי
– לחימה משולבת – MMA
– הגנה עצמית
– אגרוף קלאסי
– קראטה
– היאבקות
– טקוואנדו
– ג’יו-ג’יטסו ברזילאי

המתאמנים מקבלים חוויה מקצועית ברמה יוצאת דופן בישראל: מתחם חדש כולל זירת אוקטגון מקצועית וציוד מתקדם, והכי חשוב: מורים מנוסים ומלאי סבלנות ואהבה למקצוע – כל המדריכים מקצוענים ובוגרי נבחרת ישראל המאפשרים לילדים להיכנס למסגרת ספורטיבית, חינוכית ומהנה, עם דגש על ערכים כמו ספורטיביות, ביטחון עצמי, הימנעות מקונפליקטים, ריכוז וקואורדינציה. האקדמיה גאה בהצלחת תלמידיה (מכל הגילאים) הן בפאן הספורטיבי והן בפאן האישי. לדברי מאור קזלקופי, “ילדים שהגיעו עם ביטחון עצמי נמוך וקשיים חברתיים, רכשו חברים חדשים, קיבלו כלים להתגברות על פחדים ושיפרו את הביטחון העצמי. זה מחמם את הלב לראותם מצליחים ופורחים. הורים רבים מגלים שמדובר במסגרת שמאפשרת לילד/ה לצמוח, ליהנות, לחוש סיפוק ולשפר את הביטחון העצמי הכללי!”.

לפרטים והצטרפות: 050-9777114

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן