לכבוד חיילי המילואים: בניין עיריית ירושלים וגשר המיתרים הוארו בתאורה חגיגית

מאירים ומעריכים: בניין העירייה וגשר המיתרים הוארו בתאורה חגיגית לכבוד שבוע ההוקרה לחיילי המילואים

עיריית ירושלים, האירה הערב (ראשון) את גשר המיתרים ואת בניין העירייה בתאורה כחולה, זאת כחלק ממיזם אותו יזם צה”ל לכבוד שבוע ההוקרה לחיילי המילואים, החל בימים אלו.

בירת ישראל, מוקירה את פועלם של חיילי המילואים שעזבו את ביתם, משפחתם ומקומות העבודה, במטרה לשמור על בטחונה של מדינת ישראל בתקופה מאתגרת זו. החל מפרוץ המלחמה, מחבקת העירייה, יחד עם תושבי העיר, את חיילי המילואים ואת משפחותיהם ומסייעת להם בכלל תחומי החיים – המשפחתי, התעסוקתי, הכלכלי והחברתי, גם בעת שירותם וגם לאחר חזרתם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“חיילי המילואים היקרים. אתם מרכיב מהותי ומשמעותי בביטחונה של מדינת ישראל והעיר ירושלים. אתם נכונים לעצור את שגרת חייכם ברגע, להתגייס להגנת המדינה והדגל. העיר ירושלים מצדיעה לכם חיילי המילואים, ומייחלת לחזרתכם הביתה בבטחה ובשלום, עם כל חיילי וחיילות צה”ל וכוחות הביטחון. כולנו מתפללים למען שובם במהרה של החטופים, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומחבקים את המשפחות השכולות”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן