לכבוד החגים: בשורה לבשלנים מנעמן

פותחים שנה חדשה עם קולקציית החג של נעמן המעניקה מגוון רחב של פתרונות לחוויית בישול ייחודית, קלה ומהנה ולאירוח מרשים ומלא סטייל | וכמובן שיש גם מבצעים!

בשורה לבשלנים! לקראת ראש השנה משיקה נעמן 4 סדרות חדשות של מחבתות וסירים פונקציונליים בסטנדרט איכות בלתי מתפשר. הכלים בעיצובים טרנדיים מוקפדים מתאימים גם להגשה חגיגית ומהודרת על שולחן החג. לרגל החג מעניקה נעמן 40% הנחה על כל פריטי הקולקציה החגיגית, בקניית 2 מוצרים ומעלה

קולקציית החג של נעמן, הרשת המובילה את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל מבית אקסטרה ריטייל,

כל כך מגוונת ועשירה שכל אחת ואחד – בין אם מדובר במומחים קולינריים מנוסים או חובבים עם תשוקה אמיתית לבישול ואירוח – ימצאו בה את כל הכלים הנחוצים להצלחה במטבח, בסגנון ובשפה העיצובית שיקלעו בדיוק לטעמם האישי.

סיגל אורון, מנכ”לית חטיבת נעמן ורדינון, מדגישה: “על אף התקופה המאתגרת, אנו ממשיכים בעשייה אינטנסיבית מתוך אמונה עמוקה בחוסנה של מדינת ישראל. ממשיכים להרחיב את פריסת החנויות וחונכים ברחבי הארץ סניפים חדשים בעלי קונספט עיצובי חדשני, המעניק ערך מוסף ומשדרג את חווית הקניה. ממשיכים לפתח קולקציות מוצרים, להוביל ולתת את הטון בעולם הבישול והאירוח בישראל”. והיא מוסיפה: “המטרה שעומדת לנגד עינינו היא לחדש, לרגש ולספק ללקוחות שלנו מענה מקיף, איכותי ופרקטי. אנו מכוונים תמיד לקלוע לטעמים השונים והמגוונים של הצרכן הישראלי וגאים להוות כתובת אחת לכל הפתרונות בתחום הבישול והאירוח”.
טרנד הבישול והאפייה ממשיך לצמוח ולהתחזק בישראל ויחד אתו גוברת גם ההתעניינות וההתמקצעות של הצרכן, המחפש כלים ואביזרים שיקלו וישדרגו את חווית הבישול והאירוח. ובכן, קולקציית ראש השנה של נעמן מביאה בשורה משמחת לאוהבי בישול וטיגון עם 4 סדרות חדשות של סירים, מחבתות ותבניות בעיצוב עכשווי עם חותמת איכות של נעמן. בולטת במיוחד סדרת כלי בישול עם טכנולוגיית אינדוקציה מלאה (FI) החדשנית Agile מבית Maxwell & Williams. בסדרה מבחר סירים, תבניות ורוסטרים במראה אלגנטי ובצבעוניות סתווית עמוקה, המתכתבת ויוצרת סיפור קוהרנטי עם כלי הגשה ואירוח מרשימים ביופיים מסדרת Reminisce של המותג האוסטרלי הייחודי במינו שכבש את העולם כולו.

גוף כלי הבישול בסדרה Agile עשוי יציקת אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה ולחיסכון משמעותי בזמן ובאנרגיה. שדרוג הכלים לאינדוקציה מלאה, שיטה יוצאת דופן בשוק הישראלי, מייתר את הצורך בהתאמת כלי לגודל להבת האינדוקציה ובכך משפר את תהליכי וחוויית הבישול. לכלים ידיות ארגונומיות עם חבקי סיליקון נשלפים וציפוי Non-stick איכותי המסייע למניעת הידבקות המזון ולשימוש מופחת בשמן והופך את משימת הניקוי לקלה, מהירה ונוחה יותר.

הסדרה החדשה מתאימה לשימוש בכל סוגי הכיריים ובתנור עד 240 מעלות (ללא חבקי סיליקון). טווח מחירים: 210-306 שקלים (בקניית 2 פריטים ומעלה ממגוון קולקציית החג).   

שתי סדרות כלי בישול נוספות שמשיקה נעמן בקולקציית ראש השנה הן Lago ו-Black Wall. מדובר בסדרות בעיצוב קלאסי עם חריטה אלגנטית, הכוללות כלי יציקת אלומיניום איכותיים עם ציפוי Non-stick וידיות ארגונומיות Soft Touch לאחיזה נוחה ולבידוד חום מירבי. הכלים מתאימים לכל סוגי הכיריים ולשימוש בתנור בכפוף להוראות שימוש המצוינות על גבי אריזת המוצרים. טווח מחירים: 90-258 שקלים (בקניית 2 פריטים ומעלה ממגוון קולקציית החג).
בהכנות לחג ייהנו לקוחות נעמן מסדרת כלי בישול  Deepהמביאה וייב צעיר, תוסס וטרנדי. הכלים שבסדרה, וביניהם סירים ומחבתות יציקה ב-4 גדלים שונים ופרקטיים ו-2 סוגי סוטאז’ים, בולטים בגווני ירוק וסגול עמוק, המובילים את העונה, ובסגנון עיצובי מוקפד ונקי. לכלים ציפוי non stick איכותי מבית PFLUON ותחתית אינדוקציה המתאימה לכל סוגי הכיריים וגם לשימוש בתנור עד 180 מעלות. לרגל החג מציעים בנעמן 2 מחבתות Deep ב-199.9 שקלים, 2 סירים/סוטאז’ים ב-299.9 שקלים בגדלים שונים לבחירת הלקוח.

ריקי כהן, מנהלת הסחר של נעמן, מציינת: “בפיתוח והשבחת מחלקת סירים ומחבתות השקענו מחשבה ותכנון רב במטרה לספק ללקוחותינו שלל פתרונות בישול, טיגון ואפייה בדגש על איכות וחדשנות מוצרית, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והשילוב האופטימלי בין הפונקציונליות, הנוחות והמראה המרשים של הכלים”. היא מוסיפה: “כמובן, הקדשנו תשומת לב ראויה גם לתחום הגשה ואירוח, ובחג הקרוב אנו מציעים מגוון סדרות כלי הגשה שניתן לרכוש בתפזורת בהתאמה לצרכיו האישיים של הלקוח, מערכות אוכל, כלי מלמין מתוקים לילדים, מגוון רחב של תבניות, קסרולים, שפע אקססוריז, מתנות מושקעות ושימושיות לחג, לאירועים מיוחדים ובכלל”.

סדרת הדגל של הקולקציה שתעניק לשולחן חג מראה מרשים וייחודי הינה סדרה Reminisce מבית היוצר של Maxwell & Williams, שהפעם משתף פעולה עם אמנית אוסטרלית The Blck Pen, המשלבת ביצירותיה ציור מים ועט שחור. בסדרה מבחר עשיר של כלי הגשה ואירוח בהדפסי פריחת סתיו מרהיבים בגווני כחול, בורדו וירוק נועזים. להשלמת המראה החגיגי של שולחן ראש השנה מציעים בנעמן גם פריטי טקסטיל בצבעים התומכים את סיפורה הייחודי של סדרת כלי הגשה Reminisce.

לקוחות נעמן, המתחברים לטרנד הבוטני שפופולארי גם העונה, אך מעדיפים צבעים בהירים ועדינים יותר, ישמחו לגלות בקולקציה את סדרת פורצלן Primula של Maxwell & Williams. הכלים שבסדרה מביאים עמם תחושה של נאיביות מתוקה בזכות איורים עדינים של פרחים בגווני פסטל, בדגש על ורוד, המצוירים באפקט של צבעי מים.

אוהבי הסגנון המינימליסטי ללא ספק ימצאו עניין בסדרות Terra ו-Osaka המתאפיינות בגוונים ניטרליים ובטקסטורות שיוצרות עניין בשולחן. סדרת ניו בון צ’יינה Terra ברוח טרנד ‘הבית הטבעי’ מציעה מבחר כלים בגוונים רגועים וחמימים של בז’ אפרפר, חום קפוצ’ינו ואפור כהה. הכלים בגימור חריצים עדין ומאופק יכולים לשמש בסיס ניטרלי לכל שולחן ובכל הגשה, וכמובן משתלבים נהדר בינם לבין עצמם.

מזג האוויר הנעים בתקופת חגי תשרי מאפשר חווית אירוח נהדרת גם מחוץ לבית. סדרת כלי הגשה Osaka העשויים ממלמין איכותי מתאימה במיוחד לעריכת שולחן מעוצב מרשים במרפסת, בגינה או בפיקניק בחיק הטבע. הכלים בפלטת צבעים טבעית של שמנת ואפור כהה עוצבו בהשראת המינימליזם היפני. הם בעלי טקסטורה של חמר ומדמים בצורה מושלמת כלי פורצלן דקיקים ושטוחים עם שפה מורמת בשוליים. כלי מלמין מצטיינים במשקלם הקל, הם כמעט אינם שבירים ומהווים אלטרנטיבה מעולה וידידותית לסביבה לכלים חד פעמיים.
גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס, מציין כי מוצרי קולקציית החג המקורית, העשירה והאיכותית כבר זמינים בלמעלה מ-90 סניפי נעמן בפריסה ארצית ובאתר האון ליין המספק חווית קניה נגישה ונוחה ואספקה מהירה עד בית הלקוח.

 

נעמן מעניקה 40% הנחה על כל הפריטים שבקולקציה החדשה, בקניית 2 מוצרים ומעלה. להשיג בחנויות נעמן ובאתר. בתוקף בין התאריכים 08.09-02.11.24 ו/או עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמי בר שי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן