ליל סליחות עם דוד ד’אור למרגלות עמודי שלמה 

פארק תמנע מזמין אתכם לליל סליחות מרגש למרגלות עמודי שלמה המפוארים הכולל מופע להקה של דוד ד’אור ותפילת סליחות ותקיעת שופר עם הרב לוי הכט

האגף לתרבות יהודית, מועצה אזורית חבל אילות ותיירות הערבה הדרומית מזמינים את הציבור לחוויה רוחנית יוצאת דופן בערב סליחות מרגש למרגלות עמודי שלמה שבפארק תמנע. האירוע שכבר הפך למסורת, יתקיים זו השנה השלישית ב-26.9.2024, ויכלול הופעה חיה של דוד ד’אור, תפילת סליחות ותקיעה בשופר עם הרב לוי הכט.

RONY MOYAL STUDIO

עמודי שלמה האדירים, מבני אבן טבעיים הנישאים לגובה של 40 מטרים, מהווים תפאורה מושלמת ומרגשת לאירוע מיוחד זה. העמודים נקראים על שם שלמה המלך, שתגלית בד הארגמן מקשרת את תמנע לתקופת מלכותו. ליל הסליחות יתקיים למרגלות עמודי הסלע העצומים שיוארו בתאורה אמנותית מרהיבה לצלילי מופע שירה סוחף ועוצמתי.

המופע של דוד ד’אור ולהקתו, שיתחיל בשעה 22:00, ילווה בפייטנים רועי כהן ויהודה יפרח. במופע יבוצעו ניגונים ופיוטים מרגשים לצד שיריו המוכרים והאהובים כמו “קול מן השמיים”, “אבינו מלכנו”, “עננו”, “אדון הסליחות שמעתי שמעך” ועוד. המופע המרגש, יכלול עיבודים חדשים למוסיקת עולם ויבוצע בליווי הרכב נגנים המשלבים נגינה על כלים מודרניים ומסורתיים. לאחר המופע  מעט אחרי חצות, תחל תפילת הסליחות עם הרב לוי הכט מאילת למשמע קול תקיעת השופר.

ליל הסליחות, המתקיים זו השנה השלישית בפארק תמנע, מציע חוויה ייחודית המשלבת מוסיקה, טבע ורוחניות באחד הנופים המרהיבים בישראל. זוהי הזדמנות מרגשת לפתוח את תקופת הימים הנוראים באווירה שאין בשום מקום אחר. יחד נתפלל להחזרת כל החטופים והחטופות ולחזרתם בשלום של חיילנו.

כרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של פארק תמנע. מספר המקומות מוגבל, הזדרזו להבטיח את מקומכם!

יום חמישי 26/9 כ”ג אלול

*מחיר הכרטיס לליל הסליחות בעמודי שלמה נע בין 150-165 ש”ח. ישנה אפשרות לקנות כרטיס הכולל הסעה מאילת.

*לתשומת ליבכם, מקומות הישיבה אינם מסומנים ולכן מומלץ להגיע עם פתיחת השערים בשעה 21:00 ולתפוס מקום.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לחדשות מצפה רמון והערבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת תיירות בארץ ובעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת דת ומסורת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יניב כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן