ליזה בודקת: תכירו את האינסטלטור שהפתיע אפילו אותי

יצא צדיק: זה האינסטלטור שאתם צריכים בבית שלכם: מהיר, מקצוען, במחיר שפוי, מבין עניין, מאתר את הבעייה ופותר אותה עד תום >> ליזה בודקת את האינסטלטור שי זוהר

ליזה בודקת – מדור הצרכנות [ביקורות והמלצות] של ליזה ללוצאשווילי בחדשות אפס שמונה.

אינסטלטור – שי זוהר >>

 

בליל שישי הקודם התארחתי בבית הוריי באשדוד – ופתאום חשכו עיניי בזמן שטיפת הכלים: המים עלו במטבח. הייתכן שיש להם שוב סתימה?? לא הגיוני, הרי לא מזמן הם טיפלו בכך! במטבח הזה בדיוק בוצע שיפוץ רחב, שכלל החלפת המרצפות ומניעת נזילות אל השכנה בקומה השישית…

את השיפוץ ביצעו הוריי לאחר שפיצוץ גרם לשכנה האהובה עלינו נזק, מים חלחלו אל תקרת ביתה ומייד הבאנו אנשי מקצוע שיטפלו בבעייה. אממה? לצערינו [ולצערה], הבעייה שבה, ומים חלחלו שוב לשכנה!! עניין מצער שאיש מקצוע מבצע עבודה לא טובה- ומשלשל אל כיסו אלפי שקלים – מבלי להתחשב בעובדה שהוא פוגע באנשים בדרך בפרט ובמקצוע האינסטלציה בכלל.

ובכן, הפעם החלטתי לקחת לידיי את הנושא, ופניתי לחפש אינסטלטור באשדוד באופן עצמאי. שיטוט באתר מידרג – העלה את שי זוהר – שיפוצים ואינסטלציה – איתור נזילות, צילום קווים ושירות ביובית בחכתי. לרוב איני טועה בבחירת אנשי המקצוע – ולכן כבר בתחילת השיחה סיפרתי אודות המתרחש בבית הוריי והאזנתי לדבריו בקשב רב, שאלתי שאלות והבנתי שיש כאן מקצוען.

בדקתי את המחיר לפני הגעתו [ישנם אנשי מקצוע שמתחילים במחיר מסויים ולאחר הגעתם מוסיפים ריביות… שי זוהר הודיע מראש: זה המחיר והוא סופי]. אציין כי לאחר ששמע את הסיפור, הוא הוזיל את המחיר והבהיר כי מאחר ומדובר במצוות כיבוד אב ואם  הוא משאיר את המחיר הנמוך יותר ומבצע עבודה שמחירה גבוה יותר, כנדרש.

כבר שם הבנתי, זה האיש! ביקשתי שידווח לי מה באמת קורה שם וקבענו שיגיע אל היעד לאחר שעה וחצי. ובכן רבותיי – האיש הזה יצא צדיק – מכל הבחינות.

ראשית, בניגוד לאנשי מקצוע רבים, הוא הגיע בזמן – עם הציוד הנדרש; הוא ביצע את העבודה עד תום – כולל הסבר מפורט, והוציא אבנים גדולות, ש”נשכחו” או “נחפרו” בעזות מצח, מתחת למרצפות – וגרמו לנזק רב. איך הוא אמר באחד הסרטונים ששלח אליי? “מי ששיפץ כאן השאיר הפתעות”.

בסיכומו של עניין – האינסטלטור הצדיק הזה ביצע פתיחת סתימה במטבח עם ספירלה חשמלית וניקיון לכל הקווים הפנימיים והקופסאות – מה שיצר שקט נפשי אצל הוריי ושקט נפשי אצל השכנה.

לאחר כמה ימים הבחנתי שפספסתי הקלטת ווטסאפ ממנו –

ליזה, בדקתי איזה חומר צריך – אם תרצי אקפוץ בשמחה ובלי תשלום, אעשה איטום במקום על הרווח שישנו – שגם אם תהיה סתימה חלילה, כבר לא תיווצר הצפה לשכנה… יצא צדיק כבר אמרתי?

אלה המחירים שלו – למקרים סטנדרטים בלבד, כאשר המחירים כוללים מע”מ – לפי אתר מידרג

פתיחת סתימה רגילה במטבח 400 ש”ח
פתיחת סתימה במטבח עם ספירלה חשמלית 600 ש”ח
פתיחת סתימה רגילה בשירותים 350-400 ש”ח
פתיחת סתימה בקו ביוב של דירה, ללא שורשים 500-700 ש”ח
החלפת ברז, ללא עלות הברז 250-350 ש”ח
החלפת ברז תקוע / גישה בעייתית, ללא עלות הברז 350-400 ש”ח 
החלפת ברז פרח חמת פשוט, כולל עלות ברז 600 ש”ח
החלפת ברז ניל, כולל עלות הברז 250 ש”ח
ביקור אינסטלטור לבדיקה 180-250 ש”ח

אגב, הבחנתי כי שי התחייב לתרום לקהילה עד 5 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט “שעה טובה” של אתר מידרג.

אם אתם מחפשים אינסטלטור אנושי ואמין, שלוקח סכום הגיוני “בלי הפתעות” ופותר את הבעיות עם אחריות – פנו לשי זוהר בטלפון 050-722-8950. פייר? הפתיע אותי, לטובה. כן ירבו כמותו.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן