לידור יוסף קרואני ז”ל יובא למנוחות הלילה באילת

לידור יוסף ז״ל יובא למנוחות היום, שני, ו׳ בטבת, 18.12.23 בשעה 21:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין באילת. המשפחה תשב שבעה בנחל חמדה 29 אילת.

העיר אילת מרכינה ראש ומשתתפת בצערה הכבד של משפחת קרואני, על נפילתו של רס״ל (מיל׳) לידור יוסף ז״ל, לוחם בגדוד הנדסה 8163, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. בן 23 בנופלו.

לידור יוסף ז”ל הגיע לאילת יחד עם משפחתו בשנת 2005 מהמושב מבקיעים לאחר פינוי גוש קטיף. לידור יוסף הוא בן הזקונים להוריו; האב צביקה עובד המועצה האזורית חבל אילות ונילי האם, יועצת חינוכית בבית ספר התיכון ע”ש “בגין” באילת. אח לליהיא וליאור, דוד לשני אחיינים הילל ויהל, נכד אהוב לסבתות אהובה ויונה והסב חיים ובן זוגה של רחלי.

לידור היה בן 5, כשמשפחתו הגיעה לאילת. הוא למד בבית ספר ממלכתי דתי “ימין הרצוג”, המשיך את לימודיו בישיבה התיכונית “צביה” באילת והיה פעיל בתנועת הנוער “בני עקיבא”. לאחר מכן עבד דרך הגרעין התורני “אל עמי”. לידור זכה להיות בין תלמידיה הראשונים של ישיבת ״באר התחיה״ בבאר שבע. את שירותו הצבאי בהנדסה קרבית עשה ברעים, שם הכיר את זוגתו רחלי ולאחר השבעה באוקטובר התייצב למילואים כדי להגן על האדמה עליה גדל.

לידור יוסף גדל על ערכי התורה לצד אהבת העם, הארץ והמולדת. בחור עניו וצנוע, בעל חיוך כובש וגומות חן, אוהב אדם ואהוב על כולם. לידור אהב לטייל בארץ ובהגנה על אדמת הארץ הזו חרף את נפשו.

ראש העירייה – אלי לנקרי:

״לידור יוסף יחד עם חבריו, גיבורי התהילה, נלחמו בגבורה אדירה על הזכות שלנו לחיות במדינה היהודית היחידה שלנו. על אותה אדמה בה גדל, לפני פינוי גוש קטיף, הוא חרף את נפשו כשהוא מגן על עמו. אנו נושאים תפילה שנהיה ראויים למסירות נפשו, לעוז רוחו ולקורבנו״.

בשם תיכון “בגין”, כתב אלדד חיימוביץ- מנהל ביה”ס:
“בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על נפילתו של רס”ל (במיל) לידור יוסף קרואני ז”ל, בנם של נילי וצביקה קראוני, בעת פעילות מבצעית ברצועת עזה. משפחת בגין מרכינה את ראשה, ומשתתפת בצערה של משפחת קרואני. אנו שולחים חיבוק חם וחזק למשפחה. כל משפחת בגין עוטפת את משפחת קרואני. נמשיך כולנו לחבק, לתמוך וללוותו את המשפחה”.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן