ליאת שוחט נפרדה ממפקד תחנת מסובים היוצא: “גילית מנהיגות”

נצ”מ ניסים אוחיון, שמונה לקצין אג”מ מחוז ת”א במשטרה, נפרד מתפקידו כמפקד תחנת מסובים. שוחט: “תחנת מסובים תחת פיקודך תפקדה בצורה מעוררת כבוד. הטבעת פה חותם משמעותי”

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, נפרדה היום (שני) ממפקד תחנת מסובים, נצ”מ ניסים אוחיון, שמונה לקצין אג”מ מחוז ת”א. הפיקוד על התחנה הועבר למפקד הנכנס, סנ”צ ניר נגאר. במהלך השנים שבהן שימש אוחיון כמפקד תחנת מסובים התקיים שיתוף פעולה הדוק בין העירייה לבין תחנת מסובים, בעיקר בזכות הפעילות של יחידת השיטור העירוני בפיקודו של פקד מופיד מלחם ובניהולו של אבי פיטרו.

“אתגרים רבים מונחים לפתחה של משטרת ישראל, ולמרות המצב והקשיים הרבים שבדרך, אפשר לומר בפה מלא שתחנת מסובים תחת פיקודך תפקדה בצורה מעוררת כבוד”, ציינה שוחט בדברי הסיכום. “אין ספק שהטבעת פה חותם משמעותי. תחת פיקודך התחנה רשמה הישגים רבים בתקופה מאוד לא פשוטה. הענקת תחושת הביטחון, שהיא ללא ספק הדבר החשוב ביותר בשנה האחרונה לכל תושב במדינת ישראל, התחזקה באופן משמעותי”.

“מעבר למסירות הרבה ולעבודה מסביב לשעון, אני חושבת שמה שבעיקר מאפיין אותך הוא הרצינות, המנהיגות והדיבור בגובה העיניים עם כולם”, הוסיפה שוחט. “לא פשוט לתת מענים לכל כך הרבה רשויות שלכל אחת מהן יש את הצרכים שלה, ועם זאת דאגת להיות קשוב אלינו ולקדם ביחד, כתף אל כתף, פתרונות למענים עבור התושבים שלנו. אין לי ספק שאת היכולות הרבות שיש לך אתה תביא גם לתפקידך החדש כקצין אג”מ מחוז תל אביב, ובהזדמנות הזו אני רוצה לאחל לך המון הצלחה, כמו גם הצלחה למחליפך בתפקיד, סגן ניצב ניר נגאר”.

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן