לוד רצה קדימה

החלה ההרשמה למרוץ לוד ה-8, שייערך בשיתוף עם חיילים מכל יחידות צה”ל

היכון, הכן, לוד! היכונו למרוץ לוד 2023 – “לוד רצה קדימה!”. העיר לוד ממשיכה להתפתח ולרוץ קדימה. כמו בכל הערים החשובות בעולם ובלא מעט ערים בארץ, גם בלוד יתקיים השנה מרוץ לוד, השמיני במספר בתאריך ה- 27.10.2023. מדובר בהפנינג ספורט, בריאות וכושר, הכולל מקצים תחרותיים המותאמים לכל הגילים ובהשתתפות אלפים מתושבי העיר והסביבה. זהו האירוע הספורטיבי הכי גדול, המוני, ססגוני, צבעוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד, המשקף את אופייה של העיר. השנה ייקחו בו חלק חיילים מכל יחידות צה”ל, לאור החלטה אסטרטגית שקיבל צה”ל, להכניס את מרוץ לוד לתוכנית האימונים השנתית שלו. יאיר רביבו: “מדובר במרוץ שהוא כולו חגיגה ספורטיבית, ססגונית ומלאת אנרגיה וגאוות יחידה!”

העיר לוד ממשיכה להתפתח ולרוץ קדימה, וכמו כל הערים החשובות בעולם, ולא מעט ערים ומועצות בארץ, תזניק ביום ו’, י”ב בחשוון ה’תשפ”ד, ה-27.10.2023 את מרוץ לוד ה-8, בהפנינג ספורט, בריאות וכושר, הכולל מרוץ תחרותי מותאם לכל הגילאים, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר והסביבה. האירוע הספורטיבי הכי גדול, המוני, ססגוני, צבעוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד, המשקף את אופייה של העיר, שמורכבת מפסיפס רחב ומגוון של תרבויות.

כזכור, מיד לאחר בחירתו הראשונה לראשות העיר לוד, הנהיג עו”ד יאיר רביבו את המסורת הברוכה. זה התחיל במרוץ הראשון, שהתקיים בשנת 2014 ונחל הצלחה רבה, והמשיך, שנה אחר שנה, עד לשנת 2019. בשנים 2020 ו-2021 לא התקיים המרוץ בגלל מגפת הקורונה ובשנה שעברה חודש המרוץ, בשיתוף פעולה עם כוחות הביטחון, אשר כללו את חיילי מג”ב וחיילי הנח”ל, שכבר הפכו לחלק בלתי נפרד ממנו. חיילי חטיבת הנח”ל, בצעד של אמון והערכה לעיר לוד ולתושביה, ציינו והוקירו את זכרם של חללי החטיבה במסגרת המרוץ.

גם השנה ייקחו חיילי חטיבת הנח”ל חלק במרוץ. מספרת לנו השבוע עדן, קצינת האימון הגופני של החטיבה: “אנחנו שמחים לשתף פעולה עם עיריית לוד, עם אגף הספורט וכמובן עם תושבי לוד, במרוץ לוד ה-8. אנו מודים לראש העיר, יאיר רביבו, למחזיק תיק הספורט אריה לוי, למנהל אגף הספורט מאיר אליהו, למנהל מח’ הספורט ירון זרד ולכל תושבי העיר לוד, על שיתוף הפעולה ההדוק והמבורך, ומקווים שהמסורת תימשך לאורך שנים רבות”.

אשתקד, נחל המרוץ הצלחה רבה, והשנה התקבלה החלטה אסטרטגית של צה”ל, להכניס את מרוץ לוד לתוכנית האימונים השנתית, דבר אשר יביא איתו השתתפות של חיילים מיחידות נוספות, כשהצבע הירוק של הנח”ל ישלוט בכיפה.

לקראת מרוץ לוד ה-8 במספר, אומר ראש העיר רביבו: “מדובר באירוע שהוא כולו חגיגה ספורטיבית, ססגונית ומלאת אנרגיה וגאוות יחידה. מרוץ לוד אשר הפך למסורת, יעבור בנקודות ציון היסטוריות ייחודיות, אשר יחברו בין תרבויות, דתות ותקופות היסטוריות, בעיר היחידה במזרח התיכון בה יש שלום אמתי. המסלול תוכנן כך שהוא עובר הן בעיר העתיקה והן בשכונת החדשות. כך יוכלו הרצים לחוות את ההיסטוריה ארוכת השנים של לוד, וגם להתרשם מהשכונות החדשות, שמשקפות את פניה החדשות של העיר – עיר שחושבת, מכוונת ורצה קדימה. אנחנו רוצים להנחיל לתושבי החיים את החשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא והזדמנות לשלב כושר גופני עם פעילות לכל המשפחה”.

מקצים

המרוץ יכלול: מקצה תחרותי של 10 ק”מ, מקצה תחרותי של 5 ק”מ, מקצה תחרותי של 2 ק”מ, מקצה עממי של 2 ק”מ ומקצה אפרוחים, עד גיל 7, של 300 מ’.

איך נרשמים לאירוע?

ההרשמה לאירוע קלה ופשוטה. כל שיש לעשות הוא להיכנס לעמוד הבית של מרוץ לוד ולעקוב אחר ההוראות המצורפת. עדכונים שוטפים ופרטים נוספים לגבי הרשמה, חלוקת ערכות מוקדמת, הנחות לתושבי העיר וכד’, ניתן לקבל באתר המרוץ באינטרנט ובמודעות שתפרסם העירייה. להזכירכם, במרוצים הקודמים השתתפו אלפי רצים, מלוד ומכל רחבי הארץ. כך ממתגים עיר בתרבות ובספורט. בהצלחה לכל המשתתפים. לוד רצה קדימה!

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן