לוד ממשיכה לקטוף גביעים ומדליות

נציג לוד השתתף במשלחת שקטפה 37 גביעים ומדליות בתחרות הרובוטיקה העולמית בדרום קוריאה

נציג לוד השתתף במשלחת שקטפה 37 גביעים ומדליות בתחרות הרובוטיקה העולמית בדרום קוריאה 

לוד על המפה העולמית: סלים חסן אלסאנע – תלמיד כיתה ו’ בבית הספר אלראשדייה בלוד בניהולו של אמין אלגמל, השתתף השבוע בתחרות הרובוטיקה העולמית שנערכה במשך שלושה ימים בדרום קוריאה, שם הציג בפני המשתתפים את הרובוט המשוכלל שבנה בתחום הכדורגל. 

אלסאנע זכה לטוס בסיוע תמיכת אגף החינוך בעיריית לוד, במסגרת משלחת הנוער הערבי ועמותת אלביירוני למדעים ושפות, יחד עם עוד 30 משתתפים ומשתתפות מהנוער הערבי מכל הגילאים בארץ. 

חברי המשלחת עמלו קשה והביאו להישגים מדהימים, חסרי תקדים ומרחיקי לכת בתחרות הרובוטיקה העולמית, כאשר זכו ב-23 גביעים של זהב, כסף וארד ועוד 14 מדליות. 

לקראת חזרתם של חברי המשלחת ארצה ביום שישי הקרוב, נפגש עמם אתמול שגריר ישראל בסיאול – עקיבא תור, בבית המלון בו הם שוהים וברכם על ההישגים והכבוד שהביאו למדינת ישראל. 

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “נסיעתו של התלמיד סלים חסן אלסאנע במשלחת המכובדת מביאה כבוד למערכת החינוך בעיר, ומראה את ההשקעה הגדולה שלנו בפיתוח ושגשוג החינוך גם במגזר הערבי, השקעה שמניבה תוצאות והישגים רבים. ברכות על הזכייה, איחולים על התוצרים, זאת הגאווה שלנו, להיות מוצגים כמוצלחים על המפה העולמית”.  

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: עמותת אלביירוני / דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן