לוד : כנס יוזמות חדשניות בנושא ניקיון

כנס רעיונאות לפיתוח יוזמות חדשניות בנושא הניקיון ונראות המרחב הציבורי בלוד

כנס רעיונאות לפיתוח יוזמות חדשניות בנושא הניקיון ונראות המרחב הציבורי בלוד

כנס רעיונאות לפיתוח יוזמות חדשניות בנושא הניקיון ונראות המרחב הציבורי התקיים בלוד. הכנס היה חלק מתהליך המחקר של צוות החדשנות בעירייה מטעם תכנית “הזירה”, בשיתוף קרן בלומברג, משרד הפנים, מרכז פרס לשלום וחדשנות ויד הנדיב. 

בתהליך המחקר הצוות בחן לעומק את תחושות התושבים והשטח בנושא הניקיון ונראות המרחב הציבורי. הכנס היווה נקודת חיבור מרגשת ומעצימה בה נפגשו מגוון של בעלי עניין – עובדי העירייה, עובדי ממשלה, מגזר עסקי וחברתי והכי חשוב תושבי העיר המדהימים על כל גווניהם.  

זהר האן-ברפמן, מנהלת הצוות שיתפה, כי ״בכנס זכינו לשבת סביב שולחנות עבודה עם קשת רחבה של שותפים ותושבים. כל אחת מביא איתו עולם ומלואו, כל אחד ואחת עם זווית ראיה משלו לנושא הניקיון ונראות המרחב הציבורי. היוזמות שהציעו באו מהמקום הכי אישי וכנה ובזכות הגיוון הזה נוצר הפריה הדדית ומעצימה לרעיונות מיוחדים ומדויקים לעירנו״.

מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, אמר בכנס, כי “המטרה שלנו שמתוך הרעיונות שיעלו פה הערב ניישם לפעולות וכשנתכנס פה בשלב הבא נראה עיר יותר נקייה ומטופחת שכולם לוקחים עליה אחריות ביחד- העירייה והתושבים יד ביד”.

בימים אלו עובד צוות החדשנות על תכלול כל הרעיונות שעלו לכדי תיק יוזמות ישים, אשר במטרה בהמשך להטמיע יוזמות חדשניות אלו ולשפר בכך את הניקיון ונראות המרחב הציבורי בצורה המותאמת ללוד ולפי תחושות ורצונות התושבים.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו חתם וציין, כי “לוד צועדת קדימה בשמירה על איכות הסביבה והניקיון במרחב הציבורי. כולי ציפייה לראות את היוזמות אשר יעלו מהכנס ואתן גב על מנת שנוכל לממש אותם הלכה למעשה בשטח”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: עודד אנטמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן