להלן ההחלטות שהתקבלו בעיריית יבנה לאור המצב הבטחוני

הערכת מצב עירונית נערכה הבוקר עם ראש העיר ומפקד נפת שפלה | להלן העדכון המלא

בעקבות המצב הביטחוני כינס הבוקר (שני) ראש העיר, רועי גבאי את ראשי המכלולים בעירייה לישיבת חירום, הערכות ומוכנות. בישיבה השתתף מפקד נפת שפלה בפיקוד העורף, אל”מ אופיר כהן.

בישיבה ניתנה סקירה מפורטת על מוכנות המערכות העירוניות וגורמי החירום השונים למענה בתרחיש של ירי רקטות. העירייה פתחה במהלך הלילה את המקלטים הציבוריים ברחבי העיר אשר ערוכים ומוכנים. ראש העיר קרא לתושבי העיר לשמור על ערנות גבוהה ולהקפיד על הנחיות פיקוד העורף שהוכחו כמצילות חיים. בזמן הישמע אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן בתוך דקה ולשהות בו למשך 10 דקות.

בעירייה מדגישים כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף העיר יבנה נמצאת באזור “לכיש” כאשר המשמעויות הן שהתקהלויות והפעלת שירותים בשטח פתוח מותרת עד 10 אנשים בלבד ובמבנה עד 100 אנשים.

הפעילות במערכת החינוך אינה מתקיימת ובעירייה מציינים כי אין לקיים בשטח העיר פעילויות חינוכיות כולל מעונות יום, צהרונים, קייטנות, אירועים, חינוך מיוחד, מרכזים קהילתיים, חוגים, מועדוני אזרחים ותיקים ופעילויות שתוכננו בחופשת ל״ג בעומר.

מקומות עבודה ניתן לקיים פעילות במקום בו אפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות של דקה.

בעירייה מבקשים מהדיירים בבניינים משותפים לפתוח את דלתות הבניינים (לבטל קודנים), להסיר כל מכשול בדרך למרחבים מוגנים ולאפשר לתושבים למצוא מחסה בעת ירי רקטות.

בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות למרכז השליטה העירוני בטלפון 08-9433350 או 106

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן