לאחר עשור: אושר המתווה התכנוני הכללי ליהוד-מונוסון

ועדת המשנה התכנסה ואישרה את מתווה התכנון הכללי ליהוד-מונוסון, אשר ילווה את פרויקטי הדגל בעיר, לצד השטחים הכלולים בהסכם הגג ממזרח וממערב העיר, וכן אזורי התעסוקה הצפוני והדרומי. אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: ״לאחר עשר שנים, הצלחתי להביא לאישור את המתווה התכנוני אשר ילווה את העיר עשרות שנים קדימה. תודה לכלל צוותי התכנון ובפרט לאגף ההנדסה בראשות מהנדסת העיר המצוינת שלנו, אוקסנה פרנק.
לאחר עשר שנים – יוצאים לדרך. ועדת המשנה אשר התכנסה לדיון במתווה התכנון הכללי לעיר יהוד-מונוסון, אישרה את התוכניות וסימנה את ייעודי הקרקע בשטחים אשר צפויים להנות מפיתוח נרחב בשנים הקרובות.
אישור התכנית מביא לייעול ולמיצוי משאב הקרקע בעיר, תוך תכנון נכון המתחשב בקליטת כמות תושבים גדולה במהלך השנים הקרובות, ותוך הכנת תשתית ראויה לבואם.
בין היתר, מדובר על תוספת זכויות בנייה בעיר הוותיקה. בהתאם לתכנית להתחדשות העירונית, הומלץ, כי ברובע מונוסון לא יתאפשר ציפוף ובנייה לגובה מעבר למדיניות הנהוגה כיום וזאת לאור שיקולי צפיפות*.
בנוסף לכך, אושר המתווה התכנוני הכללי לעשרות השנים הבאות בשטחים אשר כלולים בהסכם הגג אל מול המדינה, במזרח ובמערב העיר, באזורי התעסוקה הדרומי והצפוני וכן בשכונות החדשות אשר צפויות להיבנות.
ראש העיר, אמנון סעד: “מדיניות ‘רוח חדשה’ אותה אני מוביל משיגה תוצאות ומשחררת חסמים אל מול כלל הגורמים שעמם אנו עובדים בשיתוף פעולה ובשותפות מלאה. אני רואה חשיבות גדולה בקידום צעדים אשר יש בהם כדי להשפיע על העיר עשרות שנים קדימה, למען חיזוק הזוגות הצעירים ולמען הישארותם בעיר – לבנות ולהיבנות בה. בנוסף, אני רוצה להודות לכלל הצוותים העירוניים אשר היו חלק בלתי נפרד מההצלחה לקדם את המתווה התכנוני, ובראשם מהנדסת העיר המצוינת שלנו, אוקסנה פרנק, וכלל עובדות ועובדי אגף ההנדסה העירוני”.
שמעון בונפיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחדשות עירונית, מסר: “אני שמח על שיתופי הפעולה המצוינים שראש העיר מקדם אל מול רשויות ומוסדות מדינתיים, המצעידים את העיר אל עבר עתיד עם חזון. לא פלא שזכינו לשבחים מכלל גורמי התכנון המעורים בתהליך, החל ממנהל התכנון ועד לגורמים בוועדה המחוזית”.
אוקסנה פרנק, מהנדסת העיר יהוד-מונוסון, מסכמת את המאורע: ״הגידול באוכלוסייה שילווה את תהליכי ההתחדשות העירונית והבנייה של שכונות חדשות בעיר יקבלו מענה באמצעות התכנית, אשר נותנת ודאות תכנונית והכנה ראויה של התפתחות העיר שנים קדימה.
התכנית מייצרת שלד עירוני ברור אשר יחבר את כל חלקי העיר: האזור הוותיק והמתחדש והשכונות החדשות בדגש על יצירת רציפות וקישוריות. חיזוק והעצמת מרכז העיר הוותיק תוך שימור של השלד ההיסטורי. פיתוח מערך מגוון של שטחים ציבוריים פתוחים ומבונים. בתוך כך, יוסדר מערך התנועה, ישופר המרחב הציבורי ויינתנו מענים לתשתיות העיר.״

◼️ לחדשות יהוד מונוסון  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד-מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן