לאומי למשכנתאות פותח נציגות משכנתאות בעיר אופקים, בניהולה של אפרת גהלי בוקובזה

בנק לאומי פותח בימים אלו נציגות חדשה של לאומי למשכנתאות בעיר, בכתובת שדרות יהדות דרום אפריקה 14, אופקים. נציגות חדשה זו מצטרפת לכ-90 הנציגויות של לאומי למשכנתאות שפזורות בסניפי לאומי בכל רחבי הארץ.

ההחלטה לפתוח נציגות חדשה של לאומי למשכנתאות נועדה לתת מענה נגיש וקרוב לתושבי העיר וכן לאור הביקוש הרב למשכנתאות באזור, שכן העיר אופקים מונה  כ- 32 אלף תושבים, ובעשור הקרוב עתידה לשלש את גודלה. בעיר תנופת בניה חדשה, בשכונות נח ושכונת הפארק, על ידי יזמים מובילים, וכן בניה מסיבית של פרויקט "בנה ביתך". העיר נהנית מהטבת מס של 18% וכן בעלת נגישות רבה לאמצעי תחבורה לכלל אזורי הארץ, דבר שהופך אותה לעיר אטרקטיבית ביותר למגורים.

הנציגות החדשה באופקים תנוהל על ידי אפרת גהלי בוקובזה, תושבת העיר. אפרת היא יועצת משכנתאות מקצועית בעלת ניסיון של שנים בתחום המשכנתאות, ניסיונה הרב מאפשר לה להציע ללקוחותיה פתרונות יצירתיים, תוך מענה אישי לכל אחד במטרה להגשים את החלום ולרכוש דירה בדרך הנכונה והכלכלית ביותר עבורם.

 

צילום: דוברות לאומי למשכנתאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן