לאוהבי הטנדרים: משלוח ראשון של טנדרים חשמליים מגיע לישראל

משלוח ראשון של טנדרים pick- up חשמליים של ‘מקסוס’ בדרכו לישראל

צ’יינה מוטורס מציגה את ה-Pick-up החשמלי

יבואנית הרכב צ׳יינה מוטורס מודיעה כי משלוח ראשון של הטנדר (Pick up) החשמלי יגיע בימים הקרובים לנמלי ישראל.

בשורה מיוחדת בשוק הרכב המסחרי, הטנדר T90 EV החשמלי של מקסוס משנה את פני המשחק בזירת הרכבים המסחריים. הטנדר מיוצר על ידיSaic motors , יצרן הרכבים הגדול ביותר בסין, המייצר למעלה מ 5.5 מיליון רכבים בשנה.

הנראות קשוחה ועוצמתית, רמת הגימור אינה מביישת גם את העדכניות שבמשפחתיות אירופאיות. הטנדר מרווח מאוד, נוחות נסיעה מפתיעה, מערכות בטיחות מתקדמות, כושר נשיאת מטען של 1,000 ק״ג, כושר גרירה של 1,500 ק״ג והסוכריה האמיתית טווח נסיעה ארוך במיוחד של 535 ק”מ לטעינה אחת. בנוסף מוצעת האפשרות להוספת וו גרירה.

ה-T90 EV זמין בגודל אחד וברמת גימור אחת (Elite). המפרט הסטנדרטי כולל מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה אחוריים, מסך מגע מתקדם עם מערכת מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ’ (26 ס”מ). בנוסף ה- T90 EVמצויד במדרגת צד, 6 כריות אוויר, מושבים קדמיים חשמליים ושקע חשמלי מלא 220V אשר יוכל לשמש לצרכי עבודה או קמפינג.

ל-T90 EV טווח נסיעה של 535 ק”מ לטעינה אחת (לפי תקן WLTP משולב). הסוללה והמנוע ב- T90 EVהם שילוב דומה לרכב המסחרי הגדול eDeliver 9 (שגם הוא בייבוא צ’יינה מוטורס) – מנוע 150 (201hp) KW המופעל על ידי סוללת 88.5kWh. עם מערכת טעינה תלת פאזי (המאפשרות טעינה בזמן קצר בעמדות טעינה ביתית)., לסוללה יש יכולת טעינה מסוג 2 CSS המבטיחה טעינה מ-20 אחוז ל-80 אחוז תוך 45 דקות בלבד.,

ה-Maxus T90 EV הוא טנדר מסחרי עם נוחות נסיעה מעולה גם ביחס לרכבים משפחתיים. וזה לא רק הנוחות, זה גם המראה: מודרני וספורטיבי מאידך אך עוצמתי וקשוח כיאה לרכב שהוא מותג הדגל של מקסוס. מבפנים הוא מרווח מאד ומעוצב ביוקרתיות והקפדה.

במשלוחים הראשונים הטנדר יגיע עם הנעה אחורית (4X2) ובהמשך יגיעו גם דגמי הנעת 4WD (4X4). הטנדר החדש Maxus T90 EV מגיע עם אחריות לחמש שנים או 100,000 ק”מ. אחריות לסוללה של שמונה שנים או 160,000 ק”מ. “מתוך הכרת השוק וצרכיו ומחויבות לסטנדרט שירות גבוה, פעלנו ביחד עם יצרנית Maxus להתאים את הטנדר החשמלי לצרכן הישראלי. הטנדר הינו Pick-up יוקרתי, ידידותי לסביבה ובמחיר אטרקטיבי״ מוסר ירון כהן, מנהל חטיבת כלי הרכב החשמליים בצ׳יינה מוטורס ומוסיף ״הטנדר הינו עוד נדבך בהעמקת שיתוף הפעולה בין החברה ללקוחות הישראליים ואנו מברכים על כך״, מוסיף ירון.

מידות הרכב (מ״מ): אורך 5,365, רוחב 1,900, גובה 1,800 ובסיס גלגלים 3,150. גודל ארגז המטען (מ״מ): אורך 1,485, רוחב 1,510 וגובה 530. משקל הרכב (GVW): 3,300 ק”ג. מרווח גחון 27 ס”מ.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה, תיירות ותעופה לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן