"לא חלמתי לרגע שלא תהיה איתנו עוד" | השף גיא פרץ נפרד מאלי אוזן

משהו אישי: את אלי הכרתי דרך חברי, חברינו, השף גיא פרץ. עבדנו יחד, בילינו שעות יחד, כך הכרתי את החומר האנושי הטוב ביותר שניתן להכיר. אדם שכל כולו לב. ונתינה. וחיוך. והם – גיא ואלי – היו כמו זוג יונים, שני שפים, חברים טובים, שהולכים כברת דרך ארוכה, אוהבי קולינריה, אוהבי דגים, אוהבי חיים

כמי שהכירה את אלי אוזן מקרוב, החיוך שלו ששבה את כל מי שזכה להכירו לא יורד מהזיכרון. אלי היה אחד ויחיד, צנוע, מצחיק, ואף פעם לא מאלה שמחפשים את הכותרות. פחות מצטלם, תמיד נותן את הבמה לביג בוס. והנה כעת, הוא זה שנמצא בכותרות הכל כך ארורות הללו. כל כך רציתי לתת את הבמה הראויה – לראיין אותו לכשישוב, לשמוע איך שרד את התופת. אבל זה לא יקרה לעולם. כל כך עצוב לי בנשמה. הלב נשבר. 

את אלי הכרתי דרך חברי, חברינו, השף גיא פרץ. עבדנו יחד, בילינו שעות יחד, כך הכרתי את החומר האנושי הטוב ביותר שניתן להכיר. אדם שכל כולו לב. ונתינה. וחיוך. והם – גיא ואלי – היו כמו זוג יונים, שני שפים, חברים טובים, שהולכים כברת דרך ארוכה, אוהבי קולינריה, אוהבי דגים, אוהבי חיים.

אלי הלך לדוג עם אביו אריה בשבת הארורה של ה-7 באוקטובר, בחוף זיקים – ומשם לא שב. משפחת פרץ כולה – האחים גיא ונאור, ואנשי "סלון יווני" בה עבד אוזן יחד איתם, בעצב רב, ששום מילה לא תוכל לתאר. גיא פרץ ספד לאלי הי"ד ברשת החברתית, וכך כתב:

אלי יקר שלי
לפני כמעט 20 שנה…
אחרי היכרות של כמה שנים, באת אליי ואמרת לי ״גיא זוכר שהיית בא אלינו למסעדה והיה לך עוזר צמוד, אני רוצה להיות זה שצמוד אלייך מהיום״!

ומאותו יום, כמעט 20 שנה נהיינו צמודים, יום יום חוויות אין סופיות, עשייה מטורפת עבודה קשה ואחוות אחים אמיתית! היית לי כאח, בן משפחה אצלנו. חלק בלתי נפרד מהמשפחה מהילדים והאחים. ידענו עליות ירידות הצלחות ואכזבות יחד! זוהי חברות אמת! כל מי שמכיר אותי, שואל מה שלום המשפחה, הילדים? מה עם אלי? כי יודעים שאתה חלק בלתי נפרד ממני!

כשנודע לי המקרה בשבת הארורה, הייתי בטוח שכמו שאני מכיר אותך, אתה בטח מסתחבק עם החוטפים בעזה, מדבר איתם בערבית ומכין להם לאכול ומחכה לחזור הביתה. לא חלמתי לרגע שלא תהיה איתנו עוד. איש חזק! יודע הכל, מתמודד עם הכל! משתלב עם כולם! אהוב על כולם! איש מיוחד, איש סוד שלי והאדם הכי קרוב אליי ב20 שנה האחרונות.

היית אחד יחיד ומיוחד! נוח על משכבך בשלום, שמור עלינו מלמעלה. אוהב אותך אח יקר.

אלי ואביו אריה הובאו למנוחות במושב גילת הקן, הסמוך לאופקים, לפני זמן קצר. רבים מתושבי אשדוד-אשקלון וישראל, שטעמו מידיו של אלי והכירוהו אישית מהמסעדה בתל אביב (סלון יווני), מהמסעדה באשדוד (סלון יווני) וממסעדת גספאצ'ו באשקלון שלימים נסגרה – הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון.

מדברי ההספד של נאור פרץ לאלי הי"ד:

אלי יקר שלי, כל כך הרבה מילים וכל כך הרבה דמעות. עד לפני היום הארור שבו יצאת לעוד יום דייג שקט ורגוע עם אביך. עד שנרצחת ע"י מחבלים ארורים בני עוולה.

עבדנו יום יום במשך שנים ועכשיו אתה בתוך האדמה. לא קולט איך אשרוד בלעדייך – יד ימיני, איש סודי, חבר ואח יקר אהוב. אני עדיין לא מאמין שזה נגמר ושלא תחזור יותר, אתה לא יכול לעשות לי את זה? אני מדמיין שכל זה חלום רע, שעוד מעט אתעורר ואראה אותך במחסן נשב לכוס קפה ונדבר. כן, אני יודע רק אחרי 11.00 בבוקר. לפני אין סיכוי. דרך אגב כלי העבודה שהשארת עדיין ממתינים לך שם. אחר כך ניפגש במלון עד השעות הקטנות של הלילה. כי אתה איש של לילה.

אלי – לב זהב, חבר יקר ואהוב, אור מהלך על שניים, אדם מלא בטוב ובנתינה, כל כך אהבת לתת. הנתינה הייתה ממלאת אותך באושר ובתחושת שליחות הכל בצניעות מעוררת הערכה. תמיד מסתכל על חצי הכוס המלאה, תמיד ראשון לעזרה, מלא באהבת חינם.

גם ברגעים קשים ידעת לשים את העצב בצד ולהוציא מכל סיטואציה את הטוב ביותר. "מה יש לך אחי? הכל יסתדר לטובה", אמרת. אף פעם, לא נתת לעצמך ליפול וזו אחי תכונה כל כך נדירה.

הייתה מנהל ושף מעולה ושותף לדרך. מוכשר, איש עשייה ושונא פרסום. אז רציתי לספר לך שהיום אתה מפורסם, ולא כמו שמגיע לך. כל אותם ימים שהמתנו לך, כל כך הרבה אנשים מכל השנים שלנו יחד התקשרו שאלו, דאגו, התפללו. כמה אהבה הייתה לאנשים אליך כי היית אדם שמתחבב מיד על כולם.

אהבת אנשים, אהבת את המשפחה שלך, אהבת את לימור ולילוש בתך. אהבת את החברים, ואהבת את הים. כל כך אהבת את הים. ובאופן סמלי שם סיימת את חייך בידי מרצחים בני עוולה.

אלי, השארת אותנו המומים ונסערים ואין לנו נחמה. אי אפשר להבין שאנחנו נפרדים ממך עכשיו. אתה מלאך, חבר נדיר, אדם גדול, נשמה ענקית. זכיתי להכיר אדם נפלא וחבר שאין שני לו. אני נשאר עם חור עצום שאין, פשוט אין מי שימלא אני אוהב אותך כל כך אחי.

אני בטוח שנלחמתם אתה ואביך כגיבורים ברוצחים האכזריים, שניסיתם לעזור ולא חשבתם על עצמכם – ה' יקום דמכם. אבל עכשיו אתה שייך לאלוהים שם למעלה. אני בטוח שהוא ייהנה ממך ושתהיה יד ימינו. תהיה חזק שם למעלה ותשמור עלינו. אוהב אותך. תמיד תהיה איתי בלב.

תנוח על משכבך בשלום חבר יקר יחד עם אבא שלך שכל כך אהבת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:
נשבר הלב: השף האהוב אלי אוזן, ממושב גילת, נרצח במתקפת החמאס

יהי זכרו ברוך.

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

◼️ לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

צילום: פרטי | אינסטגרם-גיא פרץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן