כתבי אישום הוגשו בבית משפט השלום ברחובות כנגד שלושת גני האירועים “שאטו”, “סברס” ו”רגעים”

שאטו

לבית משפט השלום ברחובות הוגשו כתבי אישום כנגד שלושה גני אירועים שפועלים במתחם עקרון 2000 ללא רישיונות עסק.

המדובר באולמות “רגעים”, “סברס אירועים” ו”שאטו אירועים”. באולמי רגעים, כזכור, התרחש רצח נוראי בבמהלך חתונה כאשר ימים ספורים לאחר האירוע הטראגי נפטר אבי החתן משה קריסקי ז”ל מפציעות הדקירה. כנגד בעלי האולם הוגש כתב אישום שנה לפני האירוע ובמסגרת עסקת טיעון בין הצדדים, בחודש מרץ 2016, נפסק בין היתר צו סגירה ואיסור עיסוק בחצר האולם. בחודש שעבר ערכו אנשי רישוי העסקים במועצת קרית עקרון ביקורת באולם והופתעו לראות כי למרות הכל העסק ממשיך לפעול בניגוד לתנאים הנדרשים.

פועל ללא אישור כחוק. אולמי רגעים

כתב האישום השני הוגש כנגד “סברס אירועים” השייך לבעלים של “רגעים”. האולם ממוקם במתחם עקרון 2000 ונותן מענה בין היתר לתושבי רחובות. לאחר ביקורת אנשי רישוי העסקים במקום נמצא כי גם האולם הזה לא פועל כנדרש לרבות רישיונות עסק על פי חוק. כתב אישום נוסף בגין היעדר רישיון עסק הוגש כנגד בעל אולמי “שאטו אירועים”. בתוך כך עסוקים מנהלי המכירות של האולמות בהסברה ומרגיעים את בעלי השמחות שסדרו כבר אירועים בקיץ הקרוב ואף נתנו מקדמות כי האירועים ייערכו כסדרם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן