כתב אישום נגד תושב הדרום שניסה לרצוח את בן משפחתו

כתב אישום נגד הישאם בחירי (26) מרהט, לאחר שניסה לרצוח שניים מבני משפחתו.

פרקליטות מחוז דרום הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד הישאם בחירי (26) מרהט, לאחר שניסה לרצוח שניים מבני משפחתו.

 על פי כתב האישום שהגישה עו”ד רננה לוי עולה כי במסגרת שיחה בקבוצת ווטסאפ, איימו הישאם ואחיו על קרובי משפחתם ע.ב וי.ב תוך שאחד מהם מציין “שיקבל עליהם מאסר עולם” והשני “אני אעשה שכל השכונה תירה עלייך” ועוד. בתגובה ענה לו י.ב כי אם אחיו של הישאם יגיע הוא “יוריד אותו”. חברים נוספים בקבוצה ניסו להרגיע את הצדדים ללא הצלחה.

בהמשך לאמור, ניגש ט.ב אחיהם של ע.ב וי.ב לביתו של הישאם וניסה לפייסו. במהלך השיחה, הישאם יצא אל הנוכחים כשהוא רעול פנים ומחזיק בידו נשק הדומה ל 16-M טעון, תוך שהוא מתקשר לי.ב ומבקש ממנו לצאת. לאחר השיחה החל הישאם יצא מביתו והחל לירות ברחוב הסמוך, בעוד ט.ב ובני משפחה נוספים מנסים להחזירו לבית. למשמע הירי הגיעו ע.ב וי.ב לאזור ביתו של הישאם, אז הבחין הישאם בי.ב קילל אותו, ירה בו וחזר אל ביתו. בהמשך לאמור, יצא הישאם שוב ובתגובה לכך שי.ב ידה אבנים לכיוון הבית ירה בו היאשם בבטנו. לאחר האירוע ניגש ט.ב להישאם והפציר בו שיירגע, בתגובה הרים הישאם את נשקו, כיוון אותו לכיוון ראשו של ט.ב, שעמד כמטר ממנו וירה בו בעודו אומר לו: “אתה אח שלהם”. ט.ב הצליח להרים את ידו ולהתגונן ובכך מנע פגיעה בראשו.

השנים אושפזו ונאלצו לעבור מספר ניתוחים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו”ד לוי: “מסוכנותו של המשיב לציבור הינה גבוהה ביותר, זאת במיוחד לאור ניסיונות של רבים מבני משפחתו ושל ט.ב להרגיעו ולעצור את הירי המתמשך מצידו, המשיב כבר הוכנס על ידי הסובבים לביתו ויצא שוב על מנת להמשיך ולירות. רק בנס לא נגרם מותו של ט.ב על ידי המשיב.”

להישאם יוחסו עבירות של ניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה, ירי באזור מגורים, עבירות בנשק (הובלה ונשיאה) והשחה בחקירה, לאחר שבמהלך אשפוזו של ט.ב שוחח עמו בטלפון והפציר בו שכיוון שהם משפחה שלא יערב את המשטרה.

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן