כפיר קירט: “התגעגענו לריח של הבית, לכוח הגדול שלנו, למקום שאף קבוצה שתבוא לא יכולה עלינו”

מיוחד ל”רחובות היום”: כפיר קירט, מנהל מכבי שעריים, בטור מרגש לקראת העונה החדשה שבפתח, התכניות לעתיד והכמיהה לשוב לליגה הלאומית.

בסוף השבוע התקיים המבחן הראשון לשחקני הנוער לקראת השתלבותם בקבוצה הבוגרת של מכבי שעריים. היה מרגש לחזור הביתה, למגרש של מכבי שעריים לאחר גלות של שנתיים ארוכות. היה מרגש לראות את חדר ההלבשה המסודר, בדיוק כמו פעם – זה נתן את ההרגשה של  מכבי שעריים האמיתית, מכבי שעריים שחוזרת לבית, למקום הטבעי והבטוח שבו אנחנו מרגישים הכי נוח, הכי חופשיים.

צעד נוסף בדרך של מכבי שעריים – גיא לוי ינהל את המחלקה הצעירה

במהלך השבוע שעבר התבשרנו בהמון בשורות טובות לאוהדים ולשכונה. זה התחיל עם ההחלטה לחזור להתאמן ולשחק במגרש הביתי, החתימה של גיא לוי במחלקה הצעירה, המשיך עם האימון בסינטטי החדש והסתיים עם מפגש שמתקיים כל יום חמישי בשעות הערב במגרש עם העדכונים השוטפים ושיתוף פעולה עם ההנהלה – עשרות האנשים שכל כך אכפת להם ושכל כך אוהבים את הקבוצה – הם הכי הרבה מעניקים לנו חום, תמיכה, נתינה כל כך גדולה שמילים לא יוכלו לתאר, כל אחד בתחומו ואני מקווה מאוד שנצליח, שיהיה לכולנו נחת השנה, שנחזור לשחק בבית שלנו – זו המטרה הראשונה. כולנו התגעגענו לריח של הבית, לכוח הגדול שלנו, למקום שאף קבוצה שתבוא לא יכולה עלינו, לכך שכל הקבוצות חוזרות הביתה עם הזנב מקופל בין הרגליים…

אוהדי מכבי שעריים. קהל של ליגת על (צילום: איתמר מורז)

אני מאוד מקווה שזו תהיה עונה שמחה, תוססת, מעוררת, עם מחלקה צעירה וגדולה שילדים מתרוצצים בה הן הנערים והן הנוער שיככבו והן הבוגרים שיעניקו נחת לקהל הגדול – עם כל זה תחזור שמחת חיים, אהבת המשחק ובסופה של עונה הקבוצה שלנו שכולנו כל כך אוהבים תחזור למקום שהיא הכי אוהבת – הביתה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן