כנס מנהלי בתי הספר ברמלה

הכנס “הכר את עירי! הכר את העיר רמלה!” שם לו למטרה להעמיק את היכרותם של המנהלים עם ההיסטוריה העשירה והמגוון התרבותי של העיר

השבוע נערך כנס מנהלי בתי הספר בעיר רמלה תחת הכותרת “הכר את עירי! הכר את העיר רמלה!”, ביוזמתה של מנהלת אגף החינוך, מיכל חדאד. הכנס שם לו למטרה להעמיק את היכרותם של המנהלים עם ההיסטוריה העשירה והמגוון התרבותי של העיר, כחלק מהמאמץ לקדם שותפויות חינוכיות וליצור מענה חינוכי מותאם לקהילות המגוונות המתגוררות בה.

הביקור התחיל במוזיאון רמלה, שם נחשפו המנהלים להיסטוריה המפוארת של העיר ולדמויות מרכזיות שעיצבו אותה לאורך השנים. לאחר מכן המשיכו המשתתפים לסיור בשוק רמלה התוסס, המהווה סמל למגוון התרבויות בעיר ולחיים המשותפים של כלל קהילותיה. במהלך הכנס, נידונו שיטות לחיזוק שיתופי הפעולה בין בתי הספר השונים ולפיתוח תכניות לימוד שיתאימו לאופייה הייחודי של רמלה.

מיכל חדאד, מנהלת אגף החינוך, הסבירה את חשיבות הכנס: “ראיתי לנכון להעניק למנהלי בתי הספר הזדמנות להכיר את העיר על כל רבדיה – מהעבר ההיסטורי ועד ההווה הרב-תרבותי. רק מתוך הכרה עמוקה של העיר, תושביה והקהילות השונות שבה נוכל להעניק מענה חינוכי רלוונטי ומותאם. אני מאמינה שהכנס הזה יוביל לשיתופי פעולה חדשים ויצירתיים בין מנהלי בתי הספר לטובת חינוך איכותי יותר עבור כל תלמידי העיר.”

ראש העיר, מיכאל וידל, הביע את הערכתו ליוזמה: “העיר רמלה היא דוגמה נדירה למגוון תרבויות וקהילות החיות יחד בשיתוף פעולה והרמוניה. הכנס הזה הוא צעד חשוב להבנה טובה יותר של השונות והייחודיות של העיר, ודרכו נוכל להמשיך לבנות מערכות חינוך חזקות, מחוברות לקהילה ולערכיה. אני גאה ביוזמה החשובה הזו שמחזקת את הקשר בין החינוך לעיר.”

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אברהם דז’ורייב הוסיף: “חשוב לנו להבטיח שמערכת החינוך בעיר תהיה משולבת עם הקהילה ותשקף את המורשת והערכים של רמלה. הכנס הזה הוא הזדמנות מצוינת למנהלים לשתף פעולה וללמוד אחד מהשני, על מנת ליצור תכניות לימוד שיתאימו לאופי המיוחד של העיר. נמשיך לפעול למען חינוך איכותי ומותאם לכל תלמיד ותלמידה.”

הכנס הסתיים בדיונים פוריים ובהבטחות להמשך שיתוף פעולה פורה בין בתי הספר בעיר, על רקע ההבנה המעמיקה יותר של ייחודה של רמלה. תודה מיוחדת לצוות אגף החינוך על הובלת הכנס בהצלחה רבה.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן