כמו של השפים: BOSCH מציגה את המיקסר המתקדם ביותר מסדרה 6

יוקרתי יותר, אלגנטי יותר, בעל מנוע עוצמתי וטכנולוגיות חדשניות: הכירו את דגם המיקסר MUMS6ZS00

ענקית מוצרי החשמל BOSCH, מביאה לישראל את המיקסר החדש והמקצועי ביותר שלה מסדרה 6, המספק עמידות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר בהתאם לתקני האיכות הגרמנים של Bosch.

המיקסר החדש בעל משקל אינטגרלי מדויק, מאפשר שקילת רכיבים יבשים כמו קמח, סוכר, שמרים וחדש גם שקילת נוזלים! כמו מים,  חלב ושמן בקפיצות של גרם אחד ומ”ל אחד. השקילה יכולה להתבצע על גבי זרוע המיקסר או ישירות בתוך הקערה. למיקסר קערת  נירוסטה ענקית, בנפח 5.5 ליטר, המאפשרת עיבוד של עד 1.6 ק”ג קמח (ועד 3.5 ק”ג בצק). בנוסף, מסך מגע איכותי המציג את שקילת הרכיבים, טיימר ועוד.

המיקסר מאופיין בטכנולוגיה חכמה ומגיע עם 7 תוכניות אוטומטיות מובנות המבוססות על חיישנים ומתאימות לכל סוגי הבצקים, העוגות והקצפות. באמצעות התוכניות האוטומטיות המיקסר מנתר את התערובות בכל עת ויודע לעצור באופן אוטומטי כאשר המרקם מושלם. בנוסף, למיקסר טכנולוגייה ייחודית להקצפה ולישה בצורת שמיניות, המחקה את תנועות הלישה הטבעיות של הידיים ומבטיחה לישת בצק איכותית ואיסוף כל החומרים גם מדפנות הקערה בצורה מושלמת.

טכנולוגיית Smart Dough Sensor: טכנולוגיית חיישנים חכמה השומרת על מהירות עבודה קבועה בכל מצב.

המיקסר בנוי לעבודה במאמץ ובעומסים גבוהים, בזכות מנוע עוצמתי של 1600W, המסוגל לעבוד עם כמויות גדולות ללא מאמץ, ב-7 מהירויות הפעלה שונות + הפעלה ידנית להתאמת המהירות המושלמת.

בנוסף, המיקסר מציע אפשרות הנעה ישירה עם 3 תמסורות לחיבור קל ומהיר של מגוון אביזרים:

וו גיטרה מקצועי עם קצוות סיליקון, אשר מגיע באופן מושלם לכל דפנות הקערה,  מקצף מתכת מקצועי מתכוונן לגובה הרצוי, עובד בצורה מושלמת עם כמויות גדולות וקטנות (החל מחלבון אחד ועד 15 ביצים),: וו לישה בעל צורה מיוחדת אשר מאפשרת חדירה לתוך הבצק ולישה בצורה מקצועית. בנוסף מגיע עם אחריות ל-10 שנים על המנוע מאת היבואן הרשמי BSH.

BOSCH מביאה  בשורה חדשה בקטגוריית המיקסרים עם מוצר המיועד לאלו המחפשים איכות בלתי מתפשרת ותוצאות מקצועיות במטבח הביתי.

המחיר נקבע על ידי המשווקים המשתתפים בהטבות ומבצעים, לרשימת המשווקים המלאה לחצו כאן.

אודות חברת BSH ישראל:

BSH הינה אחת החברות המובילות ויצרנית מוצרי חשמל ביתיים הגדולה באירופה. BSH ישראל הוקמה בשנת 2001 בבעלות מלאה של קונצרן BOSCH והינה חברת בת של החברה הגרמנית המייצרת מדיחי כלים, תנורים, מכונות כביסה, כיריים, מקררים, מיקסרים, שואבי אבק ועוד לשימוש בייתי. החברה מייצגת בארץ את המותגים: BOSCH, SIEMENS , CONSTRUCTA  ,GAGGENAU והינה היבואן הרשמי. BSH חרטה על דגלה לספק מוצרים איכותיים ואמינים תוך שימת דגש על טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב עדכני ושמירה על הסביבה.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ חו"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן