כל מה שרציתם על האצטדיון החדש בקרית גת

עיריית קרית גת פרמה סרטון מהדמיית האמטדיון החדש, וגם מגוון שאלות-תשובות שאתם חייבים לדעת

עיריית קרית גת משיבה לתושבים – כל מה שרציתם לדעת על האצטדיון החדש של קרית גת:

1. האצטדיון נמצא במכרז DB (תכנון ביצוע), כאשר התאריך האחרון להציע הצעות הוא 28/11/23 (בגלל אופי המכרז לתכנון ביצוע לאלמנט מורכב ומסובך, הזמן להציע הצעות יחסית ארוך).

2. האצטדיון יוקם במתחם קרית הספורט החדשה ע”ש דודו בן לולו ז”ל. בסמוך למחלף המזרחי על כביש 35, בצמידות לכביש דרך הדרום, ובמרחק של כ- 800 מטר בקו אווירי מתחנת הרכבת בקרית גת.

3. האצטדיון יבנה בשני שלבים: בשלב א’ יבנו 2 יציעים, מזרח ומערב, כאשר כל יציע יכלול 3,000 מקומות ישיבה (סה”כ 6,000 מקומות ישיבה בשלב א’). בכל יציע יוקם שילוב של מתקנים שונים וחדרי ספח שונים כגון חדרי הלבשה, חדרי שופטים, חדרי vip, חדרי מדיה ועמדות שידור, חדרי ישיבות, חדרי טיפולים ופיזוטרפיה ועוד. בנוסף יוקמו כניסות וקופות עם רחבות גדולות להתמודד עם אירועי תרבות וספורט גדולים בריכוזי קהל משמעותיים כיאה למרכז החדש של ישראל.

4. בשלב ב’ צפויים להיות מוקמים עוד 2 יציעים, צפון ודרום, שיכילו כל אחד עוד 2,000 מקומות ישיבה, כך שבסה”כ האצטדיון יכלול 10,000 מקומות ישיבה.

5. האצטדיון תוכנן לעמוד בתקן אופ”א בק.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קרית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן