כך נראית קולקציית הקפסולה שעיצבה אילנית לוי לבית האופנה GOLBARY

שיתוף הפעולה של גולברי עם מנחת הטלויזיה ודוגמנית העל אילנית לוי מניבים לאור ההצלחה קולקציית קפסולה אקלקטית שתושק במהדורה מוגבלת

לאור ההצלחה המסחררת והמפתיעה של קולקציית הקפסולה הראשונה, באפריל 2024, שהשיקה מנחת הטלוויזיה ודוגמנית העל, אילנית לוי עבור בית האופנה GOLBARY, קולקציה שהפכה להיות משהו שנשים רבות בישראל מחכות לו. תושק השבוע קולקציית קפסולה חדשה, אקלקטית, במהדורה מוגבלת,  בכל סניפי גולברי ברחבי הארץ, ובאתר האון ליין. 

הקולקצייה החדשה מאופיינת באווירת ובהשראת הסתיו הפריזאי. היא מיועדת לבניית אאוטפיטים מלאי שיק לעונת סתיו/חורף החדשה, ובה ניתן למצוא את החותם האישי של לוי, המשלבת את חייה כאשת קריירה מצליחה, דוגמנית, אם ורעייה דואגת ואוהבת שנמצאת לצד משפחתה, בכל שלב. 

בין הפריטים הבולטים בקולקצייה החדשה ניתן למצוא פריטים טרנדים לכל שעות היום, לדוגמא: אוברול שחור מדוייק, חולצות אריג עם פסים, חליפה בגווני קאמל, ז’קטים בגזרות מחוייטות, וסטים בגזרת אוברייז, חולצת סטן עם פרינטים וחצאית תואמת, ז’קט טרנץ’ קצר, מכנסיים מחוייטים ועוד.

בקולקצייה החדשה עושה לוי שימוש נרחב בפריטי ג’ינס שמאוד מאפיינים אותה אישית, כגון: ז’קט ג’ינס אוברסייז בשילוב חפתים, חולצת ג’ינס עם כפתורי יהלום וכיווצים בשרוול, ג’ינסים בגזרת פלייר שהפך ללהיט בכל במות האופנה בעולם, ג’ינסים בגזרה ישרה, חצאית ג’ינס בשילוב כיסים ועוד.. 

אילנית לוי על הקולקציה החדשה בעיצובה: “אני כל כך שמחה לתת ביטוי אומנתי לנושא שאני מאד אוהבת ומקורבת. בית האופנה גולברי משמש לי בית כבר שנים רבות ובאחת הישיבות שישבנו יחד עם הנהלת החברה והעלו בפניי את הרעיון לראשונה זרחתי, ושהבנתי שהקולקציה נחטפה זה רק נתן לי דרייב להעביר הלאה את החזון האופנתי שלי, זה משהו שבאמת לא חלמתי עליו”. עוד מסרה:”לעיתים יום עבודה שלי מתחיל מהבוקר, משם אני רצה לקחת את הילדה לגינה, ולא תמיד יוצא לי לחזור הביתה. היה חשוב לי להביא ללקוחות, קולקציה יפה ופונקציונלית שיכולה להתאים לכולן”.

מחירי הקולקצייה החדשה בעיצובה של אילנית לוי:

אוברולים החל מ: 499.90 ₪ 

שמלות החל מ: 399.90 ₪ 

ז’קטים החל מ: 299.90 ₪ 

חולצות  החל מ: 99.90 ₪ 

מכנסים מחוייטים החל מ: 299.90 ₪ 

מכנסי ג’ינס החל מ: 199.90 ₪ 

ווסטים החל מ: 379.90 ₪ 

לינק לקולקציה החדשה של אילנית לוי.

ניתן להשיג בכל סניפי גולברי ובאתר האון ליין

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שי יחזקאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן