כיתת הכוננות ברחובות תשתתף בתרגיל מיוחד

הערב (רביעי, 15.11) תערוך המשטרה תרגיל בשטח בהשתתפות המתנדבים מכיתות הכוננות העירוניות. מדובר בתרגיל בלבד ואין לחשוש מנוכחות חריגה

העירייה מעדכנת, כי משטרת ישראל עורכת היום תרגיל לכיתות הכוננות ברחובות

לפני מספר שבועות יצאה עיריית רחובות בקריאה לתושבי העיר להתגייס לכיתות כוננות, אשר יגנו על העיר במקרה של חדירת גורמים עוינים. תושבים רבים התנדבו ופרטיהם הועברו למשטרה לבדיקה ולהמשך התהליך, שכן משטרת ישראל היא האחראית על הפעלת כיתות הכוננות ואספקת הנשק עבורם.
המשטרה הסדירה את גיוסן של שתי כיתות כוננות בינתיים, ואף חימשה אותם בכלי נשק. המתנדבים עברו הכשרה במשטרה ואף התאמנו במטווחים.

הערב תערוך המשטרה תרגיל בשטח בהשתתפות המתנדבים מכיתות הכוננות. במסגרת התרגיל, חוליות של הכיתות ייפרסו בשטח על פי הנחיית המשטרה. חברי כתות הכוננות יהיו עם נשקים ארוכים ועם ווסטים וכובע לזיהוי, ותהיה תנועה של כלי רכב עם צ׳קלקות בצבע כחול. העירייה מודיעה, כי מדובר בתרגיל בלבד ואין לחשוש מנוכחות חריגה.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן