כדורגל: הפועל בני רגב לוד ממשיכה להרשים ולהתחזק

החתמתו של בראון והיכולת החיובית של הקבוצה מעידות שבלוד מכוונים גבוה להמשך העונה

הפועל בני רגב לוד ממשיכה להפתיע ולהתחזק. לאחר שסיימה את משחקה בתיקו בכפר קאסם, מול שמשון המקומית, הודיעה הנהלת הקבוצה ביום רביעי על החתמת הקשר וובה בראון, שחקן ותיק ומנוסה בליגות העל והלאומית. החתמה זו מסמלת צעד נוסף בהצהרת הכוונות של הקבוצה, לאחר פתיחת עונה מרשימה, בה השיגה ניצחון מפתיע על מכבי קרית מלאכי, אחת הקבוצות החזקות בליגה א’, וכאמור, תיקו בכפר קאסם, במשחק בו הפגינה שליטה מוחלטת מול הקבוצה המקומית.

וובה בראון, שצבר ניסיון רב בעונות הגדולות שלו בהפועל באר שבע וזכה עמה בתארים יוקרתיים, עבר במהלך הקריירה גם דרך מ.ס אשדוד, סקציה נס ציונה והפועל ראשון לציון. עם החזרה לליגה א’, בראון מביא עמו שילוב מנצח של ניסיון, הובלה במרכז המגרש וחזון מקצועי, שיסייע להפועל לוד להמשיך את המומנטום החיובי.

בשבוע שעבר הקבוצה הראתה יכולת מרשימה, כאשר סיימה בתיקו מכובד נגד הקבוצה המקומית מכפר קאסם, לאחר שהפגינה שליטה לאורך כל המשחק. השבוע התקיים משחק ביתי מול מ.כ. ירושלים, ובמחצית המשחק נערך “אתגר המחצית” בו חמישה אוהדים בעטו לשער מחצי מגרש. המנצח זכה בכדור ובמגש פיצה – יוזמה מבורכת ורגע משעשע ומשמח לאוהדים המקומיים. את תוצאת המשחק נגד מ.כ. ירושלים נביא בשבוע הבא.

בסיום המשחק אמר מנהל הפועל בני רגב לוד, אופיר רגב: “החתמתו של בראון והיכולת החיובית של הקבוצה מעידות שבלוד לא מסתפקים בהישגים הנוכחיים, אלא מכוונים גבוה להמשך העונה, במטרה להיאבק על העלייה ולחזק את מעמדנו בליגה.” ויוה לוד!

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ניר רגב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן