כבוד לאילת: פרס מפעל חיים לפרופ’ עמי שמידט

פרס על מפעל חיים הוענק מטעם הארגון העולמי של המומחים לשיקום הפה (ICP) לפרופסור עמי שמידט, שהינו רופא שיניים מומחה לשיקום הפה, חוקר ומורה של מאות סטודנטים ומתמחים בבית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה לאורך השנים. פרופ’ שמידט מועסק במכבידנט מזה למעלה מ-20 שנה בתור יועץ לתחום שיקום הפה.

בפעם הראשונה מעניק הארגון העולמי (ICP International College of Prosthodontists) פרס על מפעל חיים לאחד מחבריו. פרופ’ עמי שמידט נבחר להיות הראשון לקבלו בזכות היותו חבר פעיל בוועד המנהל של הארגון ועל תרומתו לקידום והעברת הידע בתחום שיקום הפה בעולם ובישראל, והנחלתו גם לדורות הבאים.

לדברי ד”ר ירון ברנשטיין, סמנכ”ל רפואה ברשת מרפאות מכבידנט: “פרופ’ עמי שמידט מועסק למעלה מ- 20 שנה כיועץ הרפואי בתחום שיקום הפה במכבידנט, ופעיל במיוחד במרפאות באילת. פרופ שמידט מקדם את תחום שיקום הפה במכבידנט, במטרה להנגיש את קבלת שירותי שיקום פה ברמה גבוהה לתושבים ולהעניק להם את השירות באיכות הטובה ביותר ומבלי שיצטרכו לנסוע רחוק בעבורו. אני מברך את פרופ’ שמידט על זכייתו בפרס ועל עשייתו הרבה ומאמין כי זוהי רק אמצע הדרך ועשייה רבה עוד לפניו”.

לדברי פרופ’ שמידט, “אכן מרגש לקבל הכרה והוקרה מה ICP הן כראשון וכישראלי, וזהו ציון דרך, אך הפנים קדימה. אני מאוד שמח לעל היכולת לסייע בכל מקום, לעוד ועוד מטופלים לקבל את הטיפול הנכון והמיטבי המתאים להם במרפאות שם בחרו לטפל”.

נציין כי ארגון ה ICP, נוסד בשנת 1984 ומשמש כצינור להעברת מידע, מחקר וסיעור מוחות בנושאים הבוערים של שיקום הפה ברמה העולמית, באמצעות פגישות דו-שנתיות ותקשורת מקוונת ואישית. כיום, לארגון יש כ -1200 חברים מ-70+ מדינות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן