כ-25,000 תושבים חגגו את סיום הקיץ והחופש במסיבת ענק בלוד!

ככה חוגגים את סיום הקיץ והחופש הגדול ● כ-25,000 תושבים (לפי נתוני המשטרה), הורים וילדים, חתמו את חודש אוגוסט במסיבת ענק מטורפת עם שלל הכוכבים:

ככה חוגגים את סיום הקיץ והחופש הגדול  כ-25,000 תושבים (לפי נתוני המשטרה), הורים וילדים, חתמו את חודש אוגוסט במסיבת ענק מטורפת עם שלל הכוכבים: סטטיק, סטפן, נסרין, דודו אהרון, קובי אפללו, אודיה ומיקי- כוכבת הילדים שפתחה את הערב  תראו את התגובות, תשמעו את הקולות ואת האושר של התושבים, וכמה פירגון ותשבחות על הערב הנפלא שהיה מושקע ומאורגן למופת  ראש העיר יאיר רביבו: “כשאתם מאושרים, אני הכי מאושר!”

אחרי הקיץ הלוהט שעברנו שבו, הגיע בתזמון מושלם אקורד הסיום בערב לוהט עוד יותר – מופע אחדות ענק בחסות ובשיתוף משרד התרבות והספורט ומרכז זלמן שזר– “אנחנו תחת השמיים”,  עם האמנים הכי שווים בארץ, בהופעה מחשמלת מלאת צבעים ואורות שהוסיפה ללוד גאווה רבה.

אירוע כזה עוד לא היה בלוד! כמו ביום העצמאות, ואולי אף יותר מיום העצמאות, עם כוכבי הענק שהופיעו על במת העצמאות בשד’ ירושלים: סטטיק, סטפן, נסרין, דודו אהרון, אודיה, קובי אפללו, מיקי- כוכבת הילדים, וצביקה הדר שהנחה את הערב המושקע והרים את הקהל, כמו שרק הוא יודע.

כוחות גדולים של משטרת לוד, לצד כוחות הצלה וביטחון, סגרו את הכבישים והאזור בכדי לשמור על ביטחונם של ההמונים שהגיעו לבלות עם בני המשפחה והחברים. 

טרם תחילת המופע והחל משעת ערב מוקדמת, נהנו המשפחות והילדים מדוכנים, מתנפחים, בועות סבון, שולחנות משחק, פודטראקים ודוכני מזון לאורכה של השדרה, וכן ממתקן נינג’ה ענק ומקצועי, שנחנך בתחילת הערב בהתלהבות רבה של אלפי ילדים שניסו את כוחם על המסלול המאתגר.

הערב הסתיים עם הזמר עידו B שהקפיץ את בני הנוער, ולחתימת הערב האדיר, קיבל ה-DJ המפורסם ערן יוסף את המושכות והלהיב את הקהל עד לקראת חצות.

כשקהל התפזר, עבדו ועמלו עובדי אגף התפעול עד השעות הקטנות של הלילה, כדי להחזיר את המקום לקדמותו, נקי ומצוחצח.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו בירך את קהל האלפים והודה למשרד התרבות והשר העומד בראשו – מיקי זוהר על החסות והשיתוף בקיום הערב הנפלא, למרכז זלמן שזר, לקבוצת “חוגגים הפקות”, לאגפי התרבות ולאורית עופר האלופה, הביטחון, התפעול, הדוברות,  וכן לכל מי שהיה שותף בהפקת המופע ההיסטורי בלוד. “הבאנו לתושבים אושר ושמחה אדירה. כשאתם מאושרים, אני הכי מאושר!”

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן