יריד תמיכה בעסקים מקווי העימות ובמילואימניקים התקיים באור יהודה

מאות מבקרים נהנו ממוצרים איכותיים וממחירים אטרקטיביים ביריד שנועד לתמוך בעסקים שנפגעו מהלחימה ובבעלי עסקים ממערך המילואים. ראש העיר, ליאת שוחט: "היריד הוא חלק ממאמץ רחב להראות להם שאנו כאן עבורם"

יריד תמיכה מיוחד בעסקים של תושבי קווי העימות ובעלי עסקים ממערך המילואים התקיים ביוזמת ראש העיר, ליאת שוחט, ברחבת בניין עיריית אור יהודה שברחוב יוני נתניהו 4. היריד, שנערך בשיתוף עם אגף תרבות ואירועים בראשות חנה פיזואטי יוסף, והובל על ידי עוזרת ראש העיר, ימית קרקוקלי, משך אליו מאות מבקרים ועובדי חברות מהאזור.

המבקרים ביריד נהנו ממגוון מוצרים ייחודיים של עסקים שנפגעו מהמצב הביטחוני ומאנשי מילואים הפועלים בתחום העסקים. בין המציגים היו "בירה תומר" לזכרו של סמל תומר נגר ז"ל, שנפל במתקפה בקיבוץ כיסופים; "מיכל סבון טבעי" ממושב דלתון; "אורן תכשיטים" של נורית שהופנתה מקריית שמונה לתל אביב; ו"נעמה תכשיטים" של לוחמת ממושב ניר משה. בנוסף, הוצעו מוצרי קוסמטיקה, בגדי ספורט, יינות, שוקולדים ועוד – כולם ממפעלים שנפגעו ישירות מהמלחמה או שקשורים לאנשי מילואים.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אנו שמחים לסייע ל

עסקים שנפגעו במלחמה, מפונים מהצפון ומשפחות אנשי מילואים, ולתת להם במה מרכזית לפעול ולהתפרנס בזמנים קשים אלו. היריד הזה הוא חלק ממאמץ רחב להראות להם שאנו כאן עבורם, לתמוך ולסייע בכל דרך אפשרית. החוסן של העסקים ושל הקהילה שלנו נבנה דרך שיתופי פעולה כאלה, ואנו נמשיך לעמוד לצידם גם בעתיד".

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן