יריד תוצרת הארץ ומתנות עבודת יד של בעלי עסקים מהצפון והדרום בתל אביב

חברת סאיקי מדיקל וקבוצת ריאליטי יקיימו יריד תוצרת הארץ ומתנות עבודת יד של בעלי עסקים מהצפון והדרום ב-24.9 ברחוב התחייה 14 ת”א – מרחב מלאכה ויצירה

התחייה 14, מרחב המלאכה והיצירה הייחודי בדרום תל אביב, פותח לציבור הרחב את דלתותיו הכחולות לרגל ראש השנה לכבוד יריד חג שיכלול  מגוון דוכנים של בעלי עסקים מהצפון והדרום שנפגעו במלחמה.

ביום ג’ ה-24.9 יתקיים בתחייה 14 בדרום ת”א יריד תוצרת הארץ, שיארח עסקים מהצפון והדרום אשר יציעו תוצרת חקלאית למכירה, לצד מתנות ייחודיות מלאכת יד. חברת הסטארטאפ סאיקי מדיקל, בשיתוף עם קבוצת ריאליטי, מבעלי מתחם התחייה 14, יוזמים את יריד ראש השנה במטרה לתמוך בעסקים קטנים שנפגעו במלחמה ולסייע בהמשך קיומם.

נטע בינדר, מנהלת רווחה בסאיקי מדיקל: “זאת השנה השלישית שבה אנו מקיימים בסאיקי אירוע שוק לראש השנה, והפעם בתמה מיוחדת של סיוע לעסקים שנפגעו במלחמה. העובדים פנו אלינו בבקשה לעזור לעסקים מאזור עוטף עזה ויישובי הצפון שמחפשים הזדמנויות לקראת החג. מתוך רצון לחזק את העסקים הקטנים, החלטנו להקים יריד חגיגי שיאפשר להם להציג את מוצריהם לעובדי החברה ולציבור הרחב. אירוע זה, כמו כל אירוע שאנו מקיימים, נועד לתרום לחברה ולחזק את תחושת הסולידריות בתקופה רגישה זו״.

ליאור לוין, סמנכ”לית משאבי אנוש ומצוינות ארגונית בסאיקי מדיקל, מוסיפה: “חלק מהקוד הארגוני שלנו הוא הדאגה לקהילה והמחויבות לעשייה חברתית. אירועים כמו היריד הזה, הכולל מוצרים מעסקים מעוטף עזה ויישובי הצפון, מדגימים את הערכים שאנו מטפחים בסאיקי – ערבות הדדית ותרומה משמעותית לחברה״.

אביטל חפר, מנהלת פרויקטים במחלקת אימפקט של קבוצת ריאליטי: “התחייה 14, כמרחב שמקדיש את עצמו לתמיכה בעסקים, באמנות ובתרבות המקומית לאורך כל השנה, רואה חשיבות רבה בתמיכה בעסקים שנפגעו במלחמה במיוחד בתקופת החגים הקרובה. אנחנו קוראים לציבור הרחב להגיע לתחייה 14 ולחוות קניית מתנות שהיא גם נתינה חשובה, ועל הדרך – להכיר מקום יוצא דופן בת”א, המאכלס קהילה  תוססת של בעלי מלאכות מסורתיות לצד חברות סאטראטפ מתקדמות.”

ביריד משתתפים: דוכן של מסעדת ‘דג על הדן’ המפורסמת, דוכן של קפה הדיבור מהגליל העליון, דוכן של אוכל דרוזי מבית ג’אן של אבו ג’מאל, דוכן קוסמטיקה טבעית של שלי רגב שתציע מגוון מארזים למתנות לחג (שמני גוף, סבונים, סרומים ובשמים המיוצרים בעבודת יד), דוכן תכשיטי כסף וגולדפילד Belle Jewelry של תכשיטנית מפונה מקרית שמונה, משתלה ניידת שתציע מגוון צמחי בית וגן, דוכן תכשיטי אבני חן של יעלת חן מהצפון, מגוון יינות מיקב תאנה ברמת הגולן ועוד.

יום שלישי 24.9 בין 14:00 18:00. התחיה 14, תל אביב-יפו.

לעוד פרטים לחצו על הקישור.

אודות התחייה 14:

התחייה 14 – מרחב מלאכה ויצירה, מבנה תעשייה אורבני המהווה עולם יצירה שיתופי וקהילתי ומגדיר מחדש את החיבור של ישן מול חדש. התחייה 14 הינו מבנה תעשייה בהיקף של 10,000 מ”ר שנבנה בתחילת שנות ה-60 ע”י הכשרת הישוב. ב2017-2018 קבוצת ריאליטי וקבוצת מנרב רכשו את המבנה. בעקבות עבודת מחקר עמוקה סוכם שקבוצת ריאליטי וקבוצת מנרב (בשיתוף העירייה) ישמרו את מתחם המלאכות המיתולוגי והוא יעבור לבעלות העיריה, כדי להבטיח שמירה על העסקים המיוחדים ועל המרקם הקהילתי הייחודי שנוצר במקום, כחלק ממרקם עירוני מתחדש. בתכנית החדשה שאושרה לאחרונה, הישן והחדש משולבים באופן חדשני ובעיצוב ייחודי.

במבנה המשתרע על פני שלוש קומות וכ-10,000 מ”ר, עשרות דלתות כחולות אשר כל אחת מהן מהווה פתח לעולם יצירה עשיר, מלא בסדנאות, תרבות, מסחר ותעשייה מסורתית וחדשנית.

 

◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לחדשות פתח תקווה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פיליפ בלובורודוב | יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן