ירושלים: תחת השפעת אלכוהול תקפו עוברי אורח

שילוב אלים ומסוכן: במהלך היממה האחרונה, עצרו שוטרי מחוז ירושלים שני חשודים שנקטו אלימות במקומות שונים. על פי החשד, בשני המקרים מדובר בחשודים תחת השפעת אלכוהול שתקפו עוברי אורח בניסיון בין היתר לקבל לידם סיגריות. מעצרם של השניים הוארך בבית המשפט.

מאבק המשטרה בעבירות האלימות במרחב הציבורי, הוביל למעצרם של שני חשודים בשני מקרים שונים במהלך היממה האחרונה. מיד בסיום חקירתם אמש, הובאו החשודים בפני בימ"ש שנענה לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרם במספר ימים.

במקרה שהתרחש במרכז העיר ירושלים, התקבל דיווח ממוקד הביטחון של עיריית ירושלים, כי מבחינים במצלמות ברחוב יפו באדם חשוד הנראה שיכור שמתעמת עם עוברי אורח. שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים שפעלו באזור, חשו במהירות למקום ואיתרו קורבן כשהוא מדמם קלות לאחר שהותקף על ידי החשוד.

במרחק מטרים ספורים, הבחינו השוטרים בחשוד לבוש גופיה לבנה כשעליו סימני דם ובאותה העת מנסה לקחת בכח סיגריה מעוברת אורח. בעת שהחלו השוטרים לממש את סמכות ביצוע מעצרו, איים החשוד- ׳בוא נראה מי מעיז לגעת בי, אני מז**ן אותו..׳, והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה.

שעות ספורות מאוחר יותר, התקבל דיווח למוקד המשטרה על חשוד המטריד עוברי אורח בעיר בית שמש. צוות יחידת השיטור העירוני בית שמש שהגיע למקום, פגש בקורבן שמסר להם כי בעת שהמתין בתחנת האוטובוס, נצמד אליו חשוד ודרש ממנו סיגריה.

על אף שהשיב לו כי אינו מעשן כלל, המשיך החשוד להטרידו תוך שהבחין בשעון שעל ידו, אז לפתע לפת את גרונו של הקורבן והצמידו למבנה התחנה והחל להכותו תוך שנגח בראשו וחבט באגרופים. בשלב זה הצליח הקורבן לחמוק מידיו של החשוד האלים ולהתרחק מהמקום.

צוותי השיטור העירוני שהגיעו כאמור למקום, איתרו את החשוד, צעיר תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, סמוך למקום והוא נעצר על ידם. החשוד הועבר לחקירה בתחנת בית שמש.

אמש במהלך היום, הובא שני חשודים אלו שנעצרו בפני בימ"ש לדיונים בעניינם. לבקשת המשטרה, נעתר בימ"ש והורה על הארכת מעצרם של השניים ב-5 ימים, עד לתאריך 13.10, וחקירת מעשיהם האלימים נמשכת במטרה למצות עמם את הדין עד תום.

נמשיך לפעול באופן נחוש למיגור עבירות האלימות, תוך מעצרם של מעורבים בכך, חקירתם המקצועית וגיבוש תשתית ראייתית שתבשיל לכדי כתב אישום והרחקתם מהמרחב הציבורי, שם מהווים סיכון לביטחונו ושלומו של האזרח.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן