ירושלים: עצרת לציון 300 ימים בשבי חמאס

עיריית ירושלים, קיימה עצרת לציון 300 ימים לפרוץ מלחמת חרבות ברזל ול-115 החטופים הנמצאים בשבי חמאס

העצרת, התקיימה במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון, בני משפחות החטופים, עובדות ועובדי עיריית ירושלים ומרחב ירושלים בהסתדרות.

במהלך הטקס, נשאו דברים בני משפחות החטופים – סשה ארייב, אחותה של קרינה ארייב ודני מירן, אביו של החטוף עמרי מירן. אלחנן דנינו, אביו של החטוף אור דנינו, נשא תפילה לשלומם וחזרתם של החטופים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר בטקס:

” אם היו אומרים לי שנעמוד כאן ונציין שלוש מאות ימים מלאי צער ודמעות, לא הייתי מאמין. אני בטוח שגם אתם, המשפחות, וכך גם כל עם ישראל, שמחבק אתכם ונושא תפילה לשובם המיידי של יקיריכם. המציאות, חובטת בנו במלוא העוצמה ואויבנו מלאי השנאה והרשע, לא נחים לרגע. הם ממשיכים לחפש כל דרך לפגוע בנו”

על רקע אירועי הימים האחרונים, קרא ראש העיר לאחדות: “בשעה קשה זו דווקא בשעת משבר, על כולנו כחברה להתאחד, למען המטרה הנעלה של השבת הבנים והבנות לגבולם, והשבת הביטחון לעם ישראל ולמדינת ישראל. משפחות יקרות, הלב של כל ירושלים – איתכם”.

סשה ארייב, אחותה של החטופה קרינה ארייב, אמרה:

“אני שומעת הרבה קולות. אם יש דבר שאני מקפידה עליו? זה האחדות, זה אחד הערכים שקרינה ואני גדלנו עליהם. מנגד, אני מרגישה שזה דבר שלא כולם משתדלים בו. אם נעמיק את הפיצול, אף אחד לא ירוויח מכך. כל אחד מושך בכיוונו כשבעצם אנחנו לא שמים לב שהמטרה היא אחת. אחדות, היא לא סיסמה, יש לעבוד קשה בשבילה. מה שצריך להנחות אותנו זה שהגדול, הוא תמיד יותר מסך חלקיו. אם נתמקד במטרה ולא בדרך, ניצור גל שיסחוף איתו המונים ויביא אותנו לחוף מבטחים”

דני מירן, אביו של החטוף עמרי מירן, אמר בטקס:

“בכל לילה, מתרוצצות לי מחשבות מה קורה עם הבן שלי. ביום ה-7/10, נוספה לי צלקת גדולה, אני קורא לה צלקת הנפש אשר תלווה אותי בשאר שנות חיי. לכן, את בני אני מבקש, את הילד שלי אני רוצה. אני מבקש מכם – אל תתקפו את הרמטכ”ל, את צה”ל, הם עובדים עבור עם ישראל והם עושים עבודת קודש”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארנון בוסאני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן