ירושלים: טקס הנצחה לזכרה של נועה לזר ז”ל

סיפורה של נועה הוא סיפור על נחישות, גבורה ודבקות במטרה. זהו סיפור על ילדה מלאה בשמחת חיים, חובבת ספורט מושבעת, מצטיינת בכל מה שרק נגעה בו.

ראש העיר ירושלים הסיר היום (ב’, 22/1) את הלוט מעל לוח ההנצחה לזכרה ולכבודה של סמלת נועה לזר

בטקס השתתפו סגני ראש העיר, חברי מועצה, מפקד מג”ב עוטף ירושלים, משפחת לזר, שוטרים, חיילים ואורחים נוספים.

בשבת, 8 באוקטובר 2022, עלתה נועה בשעה 12:00 למשמרת בעמדת הבידוק, במחסום מחנה פליטים שועפאט. בשעה 21:00 סיימה משמרת ונשארה לחכות לחברתה במקום. שמונה דקות חלפו, ואז הגיע למחסום מחבל ופתח באש. נועה נהרגה במקום.

סיפורה של נועה הוא סיפור על נחישות, גבורה ודבקות במטרה. המילים האלו מאפיינות גם את חייה וגם את סיפור נפילתה. זהו סיפור על ילדה מלאה בשמחת חיים, חובבת ספורט מושבעת, מצטיינת בכל מה שרק נגעה בו.

מאז שהייתה נערה צעירה, חלמה נועה על שירות משמעותי ושאפה להיות לוחמת במג״ב. אמה קארין התנגדה, ולבסוף, לאחר שלא ויתרה על שאיפותיה, הגיעה למסלול בסיומו שובצה כלוחמת מעברים.

לאחר שהגשימה את חלומה למלא תפקיד משמעותי, היא לא עצרה ושאפה להתקדם לתפקיד מדריכת אימון גופני קרבי. למרות שהיו קשיים בדרך, היא מילאה את תפקידה במסירות, באחריות ובתחושת שליחות ומשמעות, והצטיינה בכל מה שעשתה.

מעיריית ירושלים נמסר: “שנה בדיוק לנפילתה של נועה ז”ל, פרצה המלחמה בשבת שמחת תורה – ב- 07/10, שבת ששינתה את חיי כולנו. שנה זו ממחישה שוב ושוב כמה חיילינו בכל הגזרות הם המגן האנושי שלנו. בקרבות בעזה ובצפון, ביהודה ושומרון, וכן במעברים המובילים לירושלים. אנו מוקירים תודה על מסירות הנפש של נועה וחבריה יום יום במעברים, לוח ההנצחה מוקיר את זכרה, וינציחה במקום בו נלקחו חייה. על מצבתה נחקקו המילים: ‘יש המביאים אור כה גדול לעולם, שגם לאחר לכתם האור נשאר’. אנו בטוחים שהאור הגדול של נועה יאיר לנצח”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארנון בוסנאי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן