ירושלים בירת הסליחות של ישראל – מפגש של תרבות ורוח

כל ההטבות והמידע על מעמדי, אירועי, מופעי וסיורי הסליחות בירושלים עכשיו במרחק הקלקה: עיריית ירושלים הקימה אתר מיוחד בו מרוכז ומתעדכן כל המידע. לפרטים היכנסו לכתבה

הטבות במלונות, סיורי סליחות, מופעי סליחות ועוד המון מידע: ירושלים ערוכה לקבלתם של המוני המבקרים בה בתקופת הסליחות והחגים ומציעה מגוון הטבות

שעת לילה מאוחרת, אוויר צלול וקריר בסמטאות העתיקות ורחש תפילה שנוגע בפינה הזאת בלב שכבר שכחנו מזמן שהיא קיימת.

אם התיאור הזה מוכר לכם, כנראה שגם אתם מכירים את חוויית הסליחות האותנטית בירושלים. כי ירושלים, בירת הסליחות של ישראל, היא היעד הראשון שעולה לראש כשחושבים על תקופת הסליחות וחגי תשרי.

לכל אחד ואחת מאיתנו ירושלים משלו ועיר הבירה מציעה לכל אחד חוויה אישית ומיוחדת.

עיריית ירושלים מזמינה את כל בית ישראל לרגעים בלתי נשכחים בעיר הנצח, להתחבר מחדש למפגש של תרבות ורוח, למורשת, לרוחניות ולקסם הייחודי של ירושלים – בירת הסליחות של ישראל.

מעמדי הסליחות החלו ביום חמישי, א’ אלול, 5.9.24, ויימשכו עד ט’ אלול, 10.10.24.
השנה, עושרה התרבותי והרוחני של ירושלים נגיש יותר מתמיד, הודות לקמפיין משותף של עיריית ירושלים, משרד המורשת, משרד ירושלים ומסורת, הרשות לפיתוח ירושלים והמועצה לשימור אתרי מורשת, שמנגיש חוויות המתאימות לכל כיס, ואתר אינטרנט ייעודי שמרכז ומנגיש את המידע לכולם.

העיר מציעה מגוון הטבות ייחודיות לכל סוגי המבקרים:
בודדים ומשפחות: בלינה של שני לילות במלונות העיר, זוכים למתנה אישית של 100 ₪ לכל אורח, אותה ניתן לממש במגוון אתרים ואירועים בעיר.

⁠מבחר מלונות מציעים הנחה של 20%.

⁠מורי הדרך הירושלמים ואתרי העיר בנו תכנים רבים ומגוונים לכל כיס ועניין, וכל המידע רוכז באתר האינטרנט הייעודי “ירושלים – מפגש של תרבות ורוח”.

סיורי סליחות:
עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים (הרל”י), יסבסדו עשרות סיורים של מורי דרך ירושלמים, ובכך יסייעו להוזיל את עלויות ההדרכה בסיורי הסליחות לטובת המבקרים בעיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “ירושלים היא מגדלור של תקווה וחוסן והיא ליבו של העם היהודי כבר למעלה מ-3,000 שנה. השנה, תהיה העיר מוקד לתפילתם ולתקוותם של המוני ישראלים ויהודים מרחבי העולם לשנה טובה, לשחרורם של החטופים, לרפואת הפצועים ולשלומם של חיילי צה”ל וכוחות הביטחון. לקראת חודש הסליחות, עיריית ירושלים נערכה למען כל אחד ואחת מתושביה ומאורחיה, ובכלל זה לאירוח כ-3000 מפונים, רובם מיישובי עוטף ישראל בצפון, שעדיין שוהים במלונות העיר. נעשה כל  מאמץ להעצים ולהפוך את חוויית הסליחות בירושלים, גם השנה, למיוחדת ומוצלחת. נשמח לארח את הבאים לעיר ולקרוא לכולם להתאחד עימנו בתפילה שמחברת את כולנו: “תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה”.

למידע נוסף ועדכונים היכנסו לאתר “ירושלים – מפגש של תרבות ורוח” המרכז את כל מעמדי ואירועי הסליחות בעיר

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת תיירות בארץ ובעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שופר - הקרן למורשת ירושלים | יוליה ברזון | יוסף שפייזר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן