ילדים ננעלו ברכבים באשקלון

אשקלון: ילד ננעל ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום

אירועים דומים באשקלון: ילדים ננעלו ברכב – המקרה הראשון אירע בשישי, והשני ממש זמן קצר לפני כניסת יום הכיפורים.

במקרה הראשון – כשעה לפני כניסת השבת, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה שננעלה ברכב לעיני הוריה, ברחוב הרב הרצוג באשקלון.

יצחק ישראלי, מוקדן ידידים שענה לשיחה השניה, לאחר שהראשונה נותקה, לקח פרטים והוציא קריאת חירום למתנדבים. שרית מכלוף, מתנדבת הסניף, נענתה לקריאה והגיעה למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותה חילצה שרית את הפעוטה בזריזות ובשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

שרית מספר: ״הייתי בשיא ההכנות לשבת. הנייד שלי צלצל, וזיהיתי שזו שיחה מהמוקד. עניתי לשיחה, שהתבררה כשיחת חירום על פעוטה שננעלה ברכב. השיחה התנתקה אך למזלי הספקתי לקחת מהאמא את פרטי הכתובת של האירוע. מיהרתי למקום, פעלתי בזריזות ותוך כחצי דקה חילצתי את הפעוטה. ההורים שיבחו את הסיוע המהיר, וביקשו להודות לארגון על השירות היעיל. הרגשה עילאית לסייע בערב שבת, וכשיום הכיפורים ממש מעבר לפינה״.

במקרה השני – התקבלה במוקד ידידים קריאה אודות ילד כבן שלוש, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב דולב באשקלון, זמן קצר לפני כניסת יום הכיפורים.

יפעת מור, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה, הוציאה את קריאת החירום. ישראל חזות, דני פנטהון ואופיר אמסלם, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אופיר סיפר: "לאחר שסיימתי לטבול בים לכבוד יום כיפור, ביצעתי משימה של חסד שלא במסגרת הארגון, ומיד בסיומה התקבלה קריאת החירום בקרבת מקום. הגעתי בזריזות, שם פגשתי את ישראל ודני שכבר החלו בפעולות הפתיחה. בשיתוף פעולה הצלחנו לחלץ את הילד ולהשיבו לאמו. אני מרגיש שנכנסתי נקי ליום כיפור לאחר שני המעשים הטובים. שנזכה לחתימה טובה".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשקלון לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן