ילדי באר יעקב חוזרים למוסדות החינוך

ראש העיר “זה קריטי שהילדים יצאו מהבית ויפגשו מחר אחד את השני ואת הצוות החינוכי”

המון רגשות מתערבבים אצל הורי וילדי באר יעקב. כבר זמן רב שמוסדות החינוך מושבתים – בשל הלחימה בדרום הארץ, שגלשה גם לשפלה, למרכז ולצפון.

בהערכת מצב שנערכה לפני זמן קצר (רביעי) הוחלט לחזור לשגרה מקסימלית, חרף האזעקות שנשמעות לאורך היום.

“החלטתי כי מחר נפתח את כל מוסדות החינוך כולם!!!” הצהיר ראש העיר ניסים גוזלן. ברור לי ולכולם שלאחר כמעט 3 שבועות של לחימה ועוד שבועיים של חגים קודם לכן, זה קריטי שהילדים יצאו מהבית ויפגשו מחר אחד את השני ואת הצוות החינוכי. כמובן שכל מוסדות החינוך יאובטחו על ידי חיילים ומאבטחים חמושים ואבטחה מקסימאלית.

בתי ספר גדולים עם למעלה מ500 ילדים ילמדו בקפסולות כדי למנוע עומס על הצוות בזמן אזעקה. ברור לכולנו שככל הנראה המערכה הזו תהיה ממושכת ועלינו למצוא כמה שיותר נקודות אוורור פרונטליים לילדים.

יחד עם הרצון לשגרה, אף אחד מאיתנו לא יודע איך היום הזה יימשך ואיך ייראה הלילה ולכן אני מבקש להישאר מעודכנים ולעקוב אחר הערכת המצב הסופית של מוסדות החינוך שתתקיים מחר ב6:00 בבוקר! להחזיר ילדים למסגרות חינוך זו אחריות רבה ולא ניקח סיכונים בשום מצב. תודה רבה לכם על האמון התמידי והודעות החיזוק שאתם שולחים. אנחנו כאן עבורכם ועבור הילדים.

כאמור מדובר בהחלטה שתקבל אישור סופי רק מחר בבוקר. נשוב ונעדכן.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

לעדכונים בטלגרם-הערוץ הרשמי: https://t.me/news08net 

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן