יחדיו למען החקלאים בדרום

“באנו לחזק ויצאנו מחוזקים זאת לא עוד קלישאה זה ממש המציאות שאנחנו חיים בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו. מדהים לראות את תעצומות הנפש, החוזק והחוסן של תושבי הדרום”

בעקבות המחסור בכוח אדם בענף החקלאות, בעמותת יחדיו התגייסו למשימה ויחד הגיעו עובדי המטה לסייע בשתילה ובקטיף במשק של חג׳ג׳ במושב גילת. ״הכרנו את הבן המקסים של בעל המשק שסיפר על אחיו שמשרת בעזה ועל החוסר בכוח אדם שפוגע בהם״ סיפרה איריס קמחי אביגזר מעמותת יחדיו והוסיפה: ״חווינו חוויה מעצימה ומגבשת. מעבר לסיוע בקטיף ובשתילה עבורנו ועבורם זה היה חיזוק למורל ותחושה שכולנו ביחד בתקופה כה מורכבת״.

בהמשך היום ביקרו העובדים במסגרות של העמותה באיזור העוטף וחיזקו את באי המסגרות בנוכחותם.

לאחר מכן, אורלי טדגי שעובדת במטה יחדיו ערכה למשתתפים סיור בזירות בהן נפלו גיבורי העיר אופקים ויחד למדו מקרוב על שקרה בשבעה באוקטובר. ״באנו לחזק ויצאנו מחוזקים זאת לא עוד קלישאה זה ממש המציאות שאנחנו חיים בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו. מדהים לראות את תעצומות הנפש, החוזק והחוסן של תושבי הדרום״.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמותת יחדיו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן