יו"ר ועד הסוחרים בקרית מלאכי: "תומך בנדב ויצמן ובאליהו זוהר"

ברק פורתי הביע תמיכה פומבית בנדב ויצמן למועצת העיר ובאליהו זוהר לראשות העיר. ויצמן יקבל בקדנציה הבאה את תיק העסקים וגם את האחריות על המרכז המסחרי: "נעשה יחד דברים מצוינים לטובת רווחת הסוחרים ושיפור חווית הקנייה של תושבי קריית מלאכי"

יו"ר ועד הסוחרים בקריית מלאכי, ברק פורתי, הודיע על תמיכה בנדב ויצמן והליכוד למועצת העיר ועל תמיכה בראש העיר אליהו זוהר לכהונה נוספת. מדובר בחיזוק נוסף לוויצמן, שצובר תאוצה בשטח, לאחר תמיכתו של שגיב כהן ופטרונו הרב מאיר אלפסי ברשימת הליכוד למועצת העיר. "הליכוד פועל בשטח ומייצר את החיבורים הנכונים. אנשים רואים ומכירים את העשייה הנרחבת שעשינו במהלך הקדנציה האחרונה כשהיינו באופוזיציה, ומבינים כמה חשוב שנהיה חלק גדול בקואליציה הבאה", אמר ויצמן. "אני מודה לברק על התמיכה, ובטוח שיחד נעשה דברים מצוינים עבור הסוחרים ולטובת שיפור חווית הקנייה בקריית מלאכי".

במסגרת הודעת התמיכה, אמר ראש העיר כי נדב ויצמן יקבל בקדנציה הבאה גם את האחריות על המרכז המסחרי. יש לציין, כי ויצמן היה אוזן קשבת לסוחרים במהלך הקדנציה האחרונה, ואף דחף יחד איתם לשיפוץ המרכזי המסחרי, שבוצע לבסוף על ידי העירייה. "נדב יהיה הנציג שלנו במועצת העיר והכתובת שלנו לכל דבר שנצטרך", אמר פורתי. "בחמש השנים האחרונות קידמנו יחד עם ראש העירייה את המרכז בצורה שלא האמנו שתקרה, ואני שמח על מה שקורה במרכז המסחרי וקורא לתושבים לקנות במרכז המסחרי ולתת תנופה לעסקים בקריית מלאכי. עם נדב ויצמן, יש לנו בית חדש בקריית מלאכי".

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן