יוזמה מרגשת של תלמידי חט"ב אורט "נווה יונתן" ברמלה מארזי פינוק ללוחמים 

"עם ישראל יקום וינצח. בזכות האחווה והערבות ההדדית המאפיינות אותנו כעם." אמרה מנהלת בית הספר אורלי אזולאי

תלמידי כיתת מופ"ת תקשורת בחטיבת הביניים אורט "נווה יונתן" ברמלה, בליווי מנהלת בית הספר אורלי אזולאי ומחנכת הכיתה אורפז מנשה, יצאו ביוזמה מרגשת: הכנת מארזי פינוק לחיילי צה"ל. המארזים, שהורכבו באהבה רבה, כללו חטיפים, מוצרי טיפוח, ביגוד, שתייה, כירבוליות, מאפים ביתיים ועוד, והיוו סמל לתמיכה ולחיזוק לחיילים שמגנים על המדינה.

הפרויקט התקיים בשיתוף פעולה מלא של התלמידים והוריהם, שתרמו בנדיבות והכינו את המארזים בבתיהם.

התלמידים היו גאים לקחת חלק במעשה הנתינה, והבינו את החשיבות שבהבעת תודה לחיילים המסכנים את חייהם מדי יום ביומו למען ביטחון המדינה.

הפעילות עוררה בתלמידים תחושת סיפוק עמוקה, ורבים מהם הביעו את רצונם להמשיך ולתרום לקהילה ולאוכלוסיות נזקקות נוספות. הערך של נתינה, שבו "הנותן מקבל יותר ממה שנתן", בלט מאוד בקרב המשתתפים, והדגיש את החשיבות של התנהגות אנושית חמה וערכית.

מנהלת בית הספר, אורלי אזולאי, ציינה בגאווה שהיוזמה היא חלק בלתי נפרד מהערכים עליהם מחנכים בבית הספר: להיות אנשים טובים יותר, לגלות אמפתיה לאחר ולהתייחס לזולת כחלק מהקהילה שלנו. היא הביעה את תקוותה, כמו כולנו, לימים של שקט ושלווה, להחזרתם של כל החטופים לחיק משפחותיהם ולשובם של כל הלוחמים והמפונים לבתיהם בשלום.

"עם ישראל יקום וינצח", הוסיפה, "בזכות האחווה והערבות ההדדית המאפיינות אותנו כעם."

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן