יוזמה חשובה של מתנדבי “ידידים” בבאר יעקב

בשיתוף עם העירייה הותקנו גלאי עשן בבתי האזרחים הוותיקים

עיריית באר יעקב בשיתוף פעולה עם ארגון ידידים יצאו בפרויקט “חורף חם ובטוח” להתקנת גלאי עשן בבתי התושבים הוותיקים בעיר.

במשך יומיים, הותקנו גלאי עשן בבתי אזרחים וותיקים תושבי העיר. מטרת הפרויקט הייתה לשמור על האזרחים המבוגרים ועל בטיחותם בעת השימוש במכשירי החימום השונים בבית, בתקופת החורף הקרה.

על מנת להתקין את גלאי העשן עברו מתנדבי ידידים בעיר הכשרה מיוחדת לכך. יעקב בן עוליאל – אחראי המתנדבים בעיר, רתם את המתנדבים להכשרה בת השעתיים שהועברה על ידי העירייה. המתנדבים שעברו את ההכשרה יצאו לבתי התושבים, התקינו את הגלאים ובכך סייעו בהצלחת מיזם חשוב מציל חיים זה.

לדברי בן עוליאל, “זו הרגשה מדהימה לראות את הנתינה וההרתמות של מתנדבי הסניף יחד עם העירייה לתת מכל הלב מבלי לקבל תמורה. זה לתת אהבה, לשמח ולחמם את הלב לתושבים הוותיקים והצעירים כאחד. ההרגשה היא שככל שנתנו יותר, כך קיבלנו סיפוק בחזרה. בכל בית קיבלו אותנו באור גדול, וכשראו את האפודים של ידידים פשוט אמרו הנה המלאכים הגיעו. הם פתחו את הלב, הציעו שתיה חמה ולא הפסיקו להודות ולשבח.

זו הרגשת שליחות עצומה שרק התחזקה כשהלכנו בגשם מבית לבית. השאיפה שלנו בעז”ה לרתום עוד ועוד מתנדבים ששמחים לצאת ולעזור בכל מצב ולכל אדם ולהפוך את באר יעקב לפנים היפות של השפלה ושל המדינה. אני מודה לה’ על הזכות להיות חלק מהארגון המדהים הזה, וזו הזדמנות נוספת להודות לעירייה על השותפות במיזם חשוב זה”.

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן