יוזמה חדשה: רמלה מתנדבת בשעת חירום

רמלה מתנדבת בשעת חירום: יוזמה חדשה לאחדות וסיוע קהילתי מטרת היוזמה היא לגייס את תושבי העיר ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד ממערך הסיוע והערבות ההדדית בעתות חירום.

בימים שבהם מתגברות תחושות הדאגה והחרדה בשל המצב הביטחוני והאתגרים השונים הניצבים בפנינו, עיריית רמלה משיקה יוזמה מרגשת תחת השם “רמלה מתנדבת בשעת חירום”.

מטרת היוזמה בהובלת מחלקת משאבי קהילה ומחלקת התנדבות באגף הרווחה היא לגייס את תושבי העיר ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד ממערך הסיוע והערבות ההדדית בעתות חירום.

היוזמה נולדה מתוך ההבנה כי בעיתות משבר, כוחו של קהילה מאוחדת יכול לעשות את ההבדל. עיריית רמלה קוראת לתושביה להצטרף ליוזמה ולמלא את פרטיהם בטופס ההרשמה, כדי להיות חלק מקבוצה מתנדבת כל אחד בשכונה שלו שתגיב בזמן אמת ותסייע במגוון תחומים, בהם עזרה לקשישים, תמיכה נפשית, לוגיסטיקה ועוד.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, התייחס ליוזמה:

“רמלה תמיד הייתה ידועה כעיר עם רוח קהילתית חזקה. בעתות חירום, הערכים הללו מקבלים משמעות גדולה עוד יותר. יוזמת ‘רמלה מתנדבת’ נועדה לרתום את כוחה של הקהילה שלנו כדי לסייע לכל מי שזקוק לעזרה, ולהבטיח שכולנו נעבור את התקופות הקשות הללו יחד, בעמידות ובאחווה.”

גם ממלא מקום ראש העיר, מאור אשש, התייחס לחשיבות היוזמה: “המציאות שבה אנו חיים דורשת מאיתנו להיות מוכנים ומאוחדים בכל רגע. יוזמת ‘רמלה מתנדבת’ היא דוגמה מצוינת לכך שכשכולנו מתגייסים יחד, אין משימה שאיננו יכולים לעמוד בה. ההיענות הגדולה מצד התושבים כבר עכשיו מראה את עוצמתה של הקהילה ברמלה, ואני בטוח שנמשיך להראות דוגמה לאחדות, עזרה הדדית ומסירות.”

היוזמה כבר זוכה להיענות חיובית מצד תושבים רבים, המוכנים לתרום מזמנם וכישוריהם לטובת האחר. בעירייה מציינים כי שיתוף הפעולה של הציבור הוא קריטי, וכי המתנדבים יזכו להדרכה ותמיכה מתאימה, כדי שיוכלו לפעול בצורה היעילה והבטוחה ביותר.

עיריית רמלה מזמינה את כל התושבים לקחת חלק פעיל ולהצטרף לקהילה מתנדבת שפועלת בשכונות יחד למען בטחון ורווחת תושבי העיר. כל מי שמעוניין להתנדב יכול למלא את פרטיו בקישור המיועד באתר העירייה, ולהיות מוכן לתרום בזמן אמת, ולעזור להפוך את רמלה למקום בטוח יותר עבור כולנו.

עם רמלה מתנדבת, כולנו נוכל לעבור את האתגרים יחד, ולהפגין את הסולידריות והערבות ההדדית שמאפיינת את העיר שלנו.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן