יוזמה ביבנה: עמדת קח תן לתינוקות

ביבנה מצאו דרך להקטין את ההוצאות הכרוכות בגידול תינוקות – המיזם הזה מדהים!

לגדל תינוקות זה עניין יקר, בעיקר בשנתיים הראשונות כשהם גדלים ומתפתחים בקצב מהיר. צריך חיתולים, מוצצים, בקבוקים, בגדים, צעצועים ומשחקים- וזו רק חלק מהרשימה.

הורים טריים מוצאים את עצמם מוציאים אלפי שקלים על קניות ראשוניות ומאות שקלים בכל חודש על מוצרים בסיסיים לתינוק. ביבנה מצאו דרך לסייע למשפחות לקטנטנים בשנתיים הראשונות, וביוזמה משותפת של חברת המתנ”סים בשיתוף עם ‘קהילת אמהות יבנאיות’ הקימו חדר שלם שמשמש כעמדת קח תן מסודרת לכל אם שרוצה למסור או לקחת פריטים שיסייעו לה.

עמדת ‘קח תן לתינוקות’ (או יותר נכון להורים שלהם) הוקמה בבית סולומון בעידודה ותמיכתה של פנינה בן שטרית מנהלת המתנ”ס וביחד עם או מיטל מכלוף – מנהלת קהילת אמהות יבנאיות. “המטרה היא לחבר בין האימהות בפעילות קהילתית חברתית מקומית” מסבירה מיטל “בצורה כזו הן שומרות על כדור הארץ, ממחזרות ומונעות בזבוז של משאבים, כסף והוצאות רבות ושומרות לעצמן את הכסף לדברים אחרים שתוכלנה ליהנות מהם” מיטל, מדריכת הורים שמעבירה סדנאות לאימהות, זיהתה את הצורך בציוד לתינוקות ובביקוש לביגוד יד שניה והחליטה לייצר מסגרת מסודרת ממש כמו חנות בה אפשר לבוא ולבחור פריטים וביגוד במידות הנכונות וגם למסור דברים שכבר לא בשימוש.

פנינה ויד ימינה פרח מלכה אינן מסתפקות בנתינת החדר בלבד ודואגות להתרים ציוד מספקים מקומיים בעיר כמו ישראל אטיאס השחקן וטלי שטרית פעילה מקומית, ודואגות ביחד עם מיטל ומתנדבות מהקהיל לשמור על המקום נקי מסודר ומזמין. אחת מהמתנדבות הפעילות בקהילה היא מורן כץ שלקחה על עצמה לעזור ולארגן את העמדה , להפיץ את הבשורה בקרב אימהות נוספות וכמובן- להתחדש בפריטים עבור התינוקת שלה.

נכון לעכשיו המקום פועל באופן עצמאי כאשר כל אחת יכולה להגיע ללא תאום מראש בשעות הפתיחה של המרכז לקחת ולמסור:

-בגדי תינוקות 0 – 24 חודשים במצב מעולה כמו חדשים או חדשים, נקיים ומקופלים ולהניח במסודר במדפים (לפי מידות)

– תמ”לים סגורים ובתוקף מכל סוג

– בקבוקים מוצצים ומוצרי תינוקות חדשים וסגורים

– טיטולים באריזה

– משחקים לתינוקות עד גיל 24 חודשים (במצב תקין ולא שבורים)

“המטרה היא להקים מרכז הורות ראשונית בעיר שייתן מענה לכל יולדת ועד גיל 3” אומרת מיטל “שיתוף הפעולה שיש לנו עם בית סלומון הוא נהדר וביחד אנחנו מתכננים הרבה פעילויות לאימהות ולקטנטנים”

בית סלומון, רחוב הנרקיס 3 יבנה | שעות בוקר 8-15 א-ה , אחה”צ 16-19 ימים א-ד

לפרטים נוספים על איסוף / מסירה ניתן לפנות אל פנינה- 050-4640701 או מיטל- 052-3974527

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: יחצ חן קרופניק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן